فروش عناب دستچین صادراتی در بازار مشهد

فروش عناب دستچین صادراتی در بازار مشهد از طریق عمده فروشی های این بازار انجام می شود. عناب درشت دستچین یکی از نمونه های آجیلی و درجه یک این محصول به حساب می آید که در بازار صادراتی مورد توجه بسیاری از تجار کشور های مختلف قرار گرفته است.عناب دستچین صادراتی

عناب دستچین صادراتی

در استان خراسان جنوبی محصولات مختلفی کشت می‌شود از جمله عناب زرشک و زعفران که سه محصول استراتژیک این استان به حساب می آید.

کشاورزان خراسانی از سالیان دور به دلیل شرایط خاص آب و هوایی این منطقه رو به کشت محصولاتی با تحمل شرایط سخت آب و هوایی آورده‌اند. عناب از جمله محصولاتی است که در شرایط سخت آب و هوایی یعنی گرمای شدید و کم آبی قادر به رشد است.

عناب به دو صورت تازه و خشک از درخت برداشت می‌شود که نوع خشک شده آن به دلیل ماندگاری بیشتر، بیشتر از نوع تازه مورد توجه کشاورزان قرار گرفته است؛ عناب خشک بعد از چیده شدن به صورت مخلوط می باشد یعنی ریز و درشت با هم برداشت می‌شود.

بعد از برداشت عناب، عناب را در کارگاه ها و سوله های مخصوص به وسیله دستگاه سورتینگ و یا الک های سنتی شروع به صورت کردن میکنند هر چقدر که عناب درشت تر و صاف تر باشد عنابی گران تر و درجه یک تر به حساب می آید و در بازارهای مختلف کشور پیوسته مورد توجه بسیاری از مصرف کنندگان و بازاریان قرار گرفته است.

عناب هرچقدر که درشت تر باشد به عنوان عناب آجیلی شناخته می شود؛ بعضی از افراد از بین عناب های درشت، درشت ترین آنها را به وسیله دست از دیگر عناب ها جدا می کنند که به عناب دستچین معروف است.

عناب دستچین درشت ترین و گرانترین نوع عناب است عناب دستچین صادراتی نوعی از عناب است که مورد توجه بسیاری از بازرگانان کشورهای همسایه ما قرار گرفته است.

در حال حاضر این نوع عناب در بازار بیرجند و مشهد به صورت عمده به فروش می رسد و می توان برای خرید عناب دستچین صادراتی به بازار این دو شهر مراجعه کرد.عناب دستچین صادراتی

عمده فروشی عناب درشت در بازار مشهد

مشهد مرکز استان خراسان رضوی است که به واسطه فاصله بسیار نزدیک به بیرجند بازاریان این شهر هر ساله محصولات استان خراسان جنوبی از جمله عناب را خریداری کرده و در بازار مشهد به صورت عمده و جزئی به فروش می رسانند

عمده فروشی عناب درشت در بازار مشهد معمولاً در بازار مولوی و بازار مصلای این شهر فعالیت می‌کنند که می‌توان در این بازار انواع عناب را با قیمت ها و کیفیت های متنوع خریداری نمود.

بازار مشهد در سال‌های اخیر به گونه ای فعالیت داشته است که بسیاری از افراد بر این باور هستند که مشهد خود تولیدکننده عناب است در حالتی که این عناب وارد شده به بازار مشهد تماماً از بیرجند به این بازار وارد می‌شود و شهر مشهد خود تولیدکننده عناب نیست.

برای خرید عناب از بازار مشهد می‌توان به عمده‌ فروشی های این محصول در بازارهای مختلف این شهر مراجعه کرد در این شهر می توان انواع عناب از ریز دارویی تا عناب دستچین صادراتی را با قیمت ارزان خریداری نمود.عناب دستچین صادراتی

فروش عمده عناب دستچین

از آنجایی که عناب دستچین یک نمونه بسیار مرغوب از ان به حساب می آید بسیاری از افراد در شهرهای مختلف کشور از جمله تهران و اصفهان به دنبال تهیه این نوع از عناب هستند تا بتوانند با مصرف آن از خواص بی‌نظیر آن بهره ببرند.

از آنجایی که عناب در شهرهای پرجمعیت کشور طرفداران زیادی دارد و به همین منظور بازاریان این شهرها با خرید عمده عناب از بیرجند آن را در شهر خود پخش می کنند.

فروش عمده عناب دستچین صادراتی توسط عمده فروشی ها و فروشگاه ها و حتی عطاری های مختلف در سراسر کشور انجام می‌شود که شما عزیزان می توانید ضمن استعلام قیمت از این بازارها و یا این محل ها برای خرید آن اقدام نمایید.

علاوه بر این موارد شما می توانید با استفاده از وب سایت های اینترنتی فروش عناب دستچین صادراتی برای تهیه این محصول اقدام نمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما