فروش عناب صادراتی عمده در بازار بیرجند

فروش عناب صادراتی عمده در بازار بیرجند باعث شده است تا خریداران این محصول در تلاش باشند تا بتوانند به صورت مستقیم از بازار عمده فروشی عناب در بیرجند خرید خود را انجام دهند چرا که می‌دانند قیمت انواع عناب در این بازار بسیار مناسب تر از سایر بازارهای ایران است و دلیل آن هم این است که بیرجند محل تولید عناب است و وجود حجم بسیار زیاد عناب در این منطقه باعث شده است که قیمت‌ ها نیز مناسب‌تر از سایر شهرهای ایران باشد.فروش عناب صادراتی

تولید عناب خشک صادراتی در بیرجند

عناب بعد از خشک شدن کاهش وزن دارد و همچنین کمی سطح آن چروکیده می‌شود و به علت کاهش وزن قیمت عناب خشک در مقایسه با عناب های تازه و تر گران تر می باشد.

عناب خشک در بیرجند با شروع فصل پاییز برداشت می شود و در فصل برداشت عناب می توانیم نمونه های مختلف این محصول از ریز تا درشت و از دارویی تا صادراتی را به صورت عمده سفارش بدهیم چرا که عناب در حال برداشت است و هر نمونه‌ای از این محصول را که بخواهیم موجود است.

تولید عناب خشک صادراتی در بیرجند انجام می شود به طوری که تمام کشاورزان و باغداران این محصول در تلاشند تا بتوانند محصولی با کیفیت و درجه یک تولید کنند چرا که قیمت عناب های درشت و صادراتی بیشتر از از سایر نمونه های عناب است.

سالانه هزاران تن عناب در استان خراسان جنوبی و شهر بیرجند برداشت می‌شود که حجم بسیار زیادی از آن مربوط به عناب های درشت و درجه یک صادراتی می باشد.فروش عناب صادراتی

فروش عمده عناب صادراتی

شاید برایتان سوال باشد اصلاً صادراتی چه نوع عنابی است؟ آیا به عناب هایی که از ایران صادر می‌شود عناب صادراتی گفته می‌شود؟ پاسخ منفی است

در بازار عرف است به عناب های درشت و درجه یک عناب صادراتی گفته شود این در حالی است که عناب های ریز و دارویی نیز از ایران صادر می‌شود و آنها هم جزء عناب های صادراتی هستند اما منظور از عناب صادراتی عنابی است که کیفیت خوبی داشته باشد و این موضوع در تمام محصولات صادق است به عنوان مثال منظور از پرتغال صادراتی پرتغالی است که کیفیت خوبی داشته باشد.

فروش عمده عناب صادراتی توسط فروشنده های عناب در بازار بیرجند از رونق بسیار خوبی برخوردار است یعنی اینکه هر خریداری که قصد خرید عمده این محصول را داشته باشد پیوسته در تلاش است تا بتواند به صورت مستقیم از بیرجند سفارش خود را به ثبت برساند.

فروش عناب صادراتی چه به صورت عمده و چه به صورت کیلویی از طریق وب سایت های اینترنتی مختلف در حال انجام است که می‌توان از این طریق نیز انواع عناب صادراتی را سفارش داد.فروش عناب صادراتی

قیمت عناب صادراتی در بازار بیرجند

با توجه به اینکه منظور از عناب صادراتی عناب های درشت و دارای کیفیت بالا می باشد این موضوع باعث می شود که قیمت این محصول نیز در مقایسه با سایر نمونه های عناب گران تر باشد و امری کاملاً واضح و مشخص است تا هر محصولی چه صنعتی و چه کشاورزی دارای کیفیت بیشتری باشد قطعاً از قیمت بیشتری نیز برخوردار خواهد بود.

قیمت هر کیلو عناب صادراتی در بازار بیرجند با توجه به نوع عناب و همچنین حجم خرید متفاوت خواهد بود و در حال حاضر این محصول در حالت فروش عمده قیمتی بیش از ۵۰ و ۶۰ هزار تومان دارد و عناب های دستچین قیمت حدود ۹۰ تا ۱۰۰ هزار تومان نیز دارد.

با توجه به اینکه تنوع عناب زیاد است نمی‌توانیم دقیقاً قیمتی را برای عناب صادراتی در این قسمت بیان کنیم لذا لازم است شما عزیزان با ما ارتباط برقرار کنید تا تصاویر و ویدئوهای مربوط به هر نمونه از عناب را ببینید و بر اساس آن به شما قیمت داده شود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما