فروش عناب قائنات | قیمت هر کیلو عناب در قاین

 

فروش عناب قائنات یا قاینات از طریق سایت اینترنتی کشت و صنعت آرمیس با قیمت بسیار مناسبی انجام می‌شود. قیمت هر کیلو عناب در قاین با توجه به اندازه و کیفیتی که دارد، دستخوش تغییرات زیادی است. برای خرید انواع عناب قاین می‌توانید از طریق همین سایت با کارشناسان فروش ما در ارتباط باشید.

فروش عناب قائنات

 

آشنایی با عناب قاین

قاین یکی از شهرهای خراسان جنوبی است که بعد از بیرجند دومین شهر مهم این استان به حساب می‌آید. معمولا قائن با زعفران و زرشک فوق‌العاده خوبی که دارد، شناخته می‌شود. چرا که قطب تولید زرشک و زعفران در کشور شهرستان قاینات است.

 

علاوه بر این دو محصول کشاورزان قاینی مشغول به کشت عناب نیز هستند که با توجه به سازگاری عناب با آب و هوای قاین، در باغات زیادی از این شهر عناب کشت می‌شود. عناب های قاین با توجه به آب و هوای این شهر اکثرا از نوع روشن هستند که هسته درشت‌تری نسبت به عناب جگری دارند. در قاین سالانه چند صد تن عناب برداشت می‌شود که اکثراً به شهرهای تهران و مشهد ارسال می‌گردد.

فروش عناب قائنات

 

فروش عناب قائنات

فروش عناب قائنات توسط مراکز متعددی در کل کشور انجام می‌شود که این محصول را در کنار زعفران و زرشک قاین به فروش می‌رسانند.

علاوه بر این محل ها، فروش عناب قائنات از طریق وب سایت‌های اینترنتی فروش انواع عناب انجام می‌شود که می‌توان بعد از استعلام قیمت عناب از سایت های مختلف، مناسب‌ترین آن را خریداری کرد.

با این که عناب های قاین به شهرهای مختلف کشور ارسال می‌شود. اما از آنجایی که همه عناب را با اسم بیرجند می‌شناسند، کمتر کسی اسمی از قاین برای فروش عناب می‌برد و اکثراً به اسم عناب بیرجند فروخته می‌شود.

 

قیمت عناب در بازار قاین

بازار قاین یکی از بزرگترین بازارها برای فروش محصولات استراتژیک استان خراسان جنوبی است. به طوری که در اکثر خشکبار فروشی‌های این شهر می‌توان شاهد فروش سه محصول عناب، زرشک و زعفران باشیم.

بازار عناب قاین مربوط به اطراف میدان امام در این شهر و خیابان های مجاور مسجد جامع می‌باشد. به طوری که برای خرید عناب از قاین لازم است به این محل ها مراجعه کرد.

قیمت هر کیلو عناب در قاین از ریز تا درشت دستچین در حدود ۱۰ تا ۱۰۰ هزار تومان متغییر است که می‌توان بر اساس نحوه مصرف خود هر کدام از آن ها را خریدای نمود.

 

فروش عناب قائنات

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما