قیمت انبوه عناب خشک درجه یک

این گیاه (عناب خشک درجه یک ) در ماداگاسکار معرفی شده و به عنوان گونه ای مهاجم در قسمت غربی جزیره رشد می کند. این گیاه در قسمت شرقی بلغارستان به عنوان “hinap” یا “finab” شناخته می شود که در آن به صورت وحشی رشد می کند اما همچنین یک درختچه باغ است که برای میوه خود نگهداری می شود. میوه در پاییز چیده می شود.

قیمت انبوه عناب خشک درجه یک

فواید مصرف عناب برای دندان

فواید مصرف عناب برای دندان این درختان در شرق کارائیب به صورت وحشی رشد می کنند و گزارش شده است که در جامائیکا ، باهاما و ترینیداد نیز وجود دارد. در باربادوس و گویان به میوه “dongz” یا “donks” گفته می شود. در آنتیگوا و باربودا ، میوه را “dumps” یا “dums” می نامند. و در باهاما ، “جوجو”. در جزایر کارائیب فرانسه به عنوان “pomme surette” نیز شناخته می شود. این میوه که دقیقاً در جاهای دیگر با نام “عناب هندی” شناخته می شود ، با میوه “عناب” که در مناطق مختلف جنوب کالیفرنیا کشت می شود متفاوت است.

Altun Ha ، یک شهر باستانی مایایی در بلیز ، واقع در منطقه بلیز در حدود 50 کیلومتری شمال شهر بلیز و جنگل های اطراف آن ، همچنین دارای برخی از انواع درخت عناب و درختچه است که در آن به عنوان آلو به دلیل عدم وجود نامیده می شود. عناب در 9000 سال قبل از میلاد در جنوب آسیا اهلی شد. بیش از 400 رقم انتخاب شده است.

عناب هندی یا پنبه ای (Z. mauritiana) با عناب معمولی در داشتن برگهایی که در زیر آنها به جای صاف بودن پشمی است ، متفاوت است. میوه ها کوچکتر و شیرین نیستند. هر دو گونه در آب و هوای گرم و گرم که دمای زمستان به زیر 9.4 درجه سانتی گراد نمی رسد رشد می کنند.

درختان در برابر تعداد زیادی از آفات مقاوم هستند. تکثیر از طریق بذر انجام می شود ، اگرچه ارقام تجاری باید از طریق مکنده ، قلمه ریشه یا پیوند از طریق رویشی تکثیر شوند. ما در اینجا پخش عناب معرفی ان به شما عزیزان را بر عهده داریم قیمت عناب با توجه به هر فصل سال و شرایط آب و هوایی متفاوت است.

پخش کلی عناب خشک درجه یک

پخش کلی عناب خشک درجه یک عناب وحشی (Z. lotus) و عناب خار مسیحی (Z. spina-christi) گونه های مرتبط هستند ، اگرچه معمولاً کشت نمی شوند.

میوه های تازه برداشت شده و همچنین میوه های خشک شیرینی ، اغلب به عنوان میان وعده یا قهوه خورده می شوند. عناب دودی در ویتنام مصرف می شود و از آن به عنوان عناب سیاه یاد می شود. [18] هر دو کشور چین و کره یک شربت چای شیرین حاوی میوه عناب را در شیشه های شیشه ای و کنسرو چای عناب یا چای عناب را به صورت کیسه های چای تولید می کنند. میوه عناب به میزان کمتری به آبغوره و سرکه عناب تبدیل می شود از آنها برای تهیه ترش در غرب بنگال و بنگلادش استفاده می شود. در چین شرابی که از میوه عناب تهیه می شود

1

  1. عناب خشک نسبت به عناب تازه وزن سبک تری دارد و ضمن اینکه خواص و ویتامین های یکسانی دارد

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما