قیمت بهترین رقم عناب مرغوب خراسان

قیمت بهترین رقم عناب مرغوب خراسان در بازار های این استان بسیار ارزان تر از سایر بازارهای کشور می باشد به طوریکه خراسان مهد تولید عناب است و حجم بالایی از نمونه های مختلف عناب در این منطقه از کشور برداشت می‌شود و همین موضوع سبب شده است که قیمت بهترین نمونه های عناب در این منطقه ارزانتر از سایر نقاط ایران باشد.عناب مرغوب خراسان

بهترین نوع عناب خراسان

شرایط کشت عناب در تمام نقاط ایران وجود دارد اما با توجه به این که درخت عناب با آب و هوای خاصی سازگاری بهتری دارد این موضوع باعث شده است که در برخی از نقاط ایران شاهد برداشت عناب های مرغوب تری نسبت به سایر نقاط کشور باشیم.

استان خراسان جنوبی از جمله استان‌های است که مرغوب ترین نمونه‌های عناب در آن برداشت می‌شود و دلیل آن هم این است که در این منطقه از کشور شاهد وجود آب و هوای مساعد تری برای کشت این محصول هستیم و در نتیجه مرغوب ترین عناب ها در استان خراسان جنوبی است.

در استان خراسان جنوبی اینگونه نیست که در تمام شهرستان‌های آن کیفیت عناب های برداشته شده یکسان باشد به طوری که در برخی از نقاط این استان شاهد وجود کیفیت های ضعیف تری و در بخش نقاط شاهد وجود کیفیت های مرغوب تری از عناب هستیم.

شهرستان هایی از قبیل بیرجند سربیشه و خوسف از جمله شهرستان هایی هستند که مرغوب ترین نمونه های عناب در آن ها برداشت می‌شود و البته بیشترین حجم تولید عناب استان خراسان جنوبی نیز مربوط به این شهرستان‌ها است.عناب مرغوب خراسان

قیمت انواع عناب مرغوب خراسان

با توجه به اینکه کیفیت عناب های استان خراسان و سایر استان های کشور بهتر است این موضوع باعث شده است که قیمت آن نیز بیشتر باشد و طبیعتاً قیمت عنابی مانند شهر بیرجند بسیار بیشتر از قیمت عناب اصفهان خواهد بود چرا که هم از نظر کیفیت و هم از نظر سایز و اندازه در درجه بالاتری قرار دارد.

همیشه مرغوب ترین محصولات جزء گران‌ترین محصولات نیز هستند و در تمام محصولات کشاورزی از جمله عناب این موضوع کاملاً صادق است و در نتیجه نمونه های مرغوب عناب خراسان دارای قیمت بیشتری نسبت به سایر نمونه‌های عناب هستند.

هر چقدر که عناب درشت تر باشد و همچنین سطح صاف تری داشته باشد مرغوب تر به حساب می‌آید و این دو عامل یعنی اندازه درشت تر و سطح صاف تر باعث می‌شود که قیمت عناب نیز افزایش یابد.

قیمت هر کیلو عناب مرغوب خراسان در حال حاضر بیش از ۵۰ هزار تومان میباشد که لازم است شما عزیزان برای دریافت قیمت روز به این محصول و همچنین دریافت ویدیوها و تصاویر مربوط به هر کد از نمونه های مختلف عناب برداشت شده در استان خراسان جنوبی با کارشناسان فروش ما ارتباط برقرار کنید.عناب مرغوب خراسان

خرید بهترین رقم عناب از خراسان

بهترین رقم های عناب ایران در استان خراسان جنوبی و به ویژه شهر بیرجند برداشت می شود که دسترنج یکساله کشاورزان است که در تلاش اند تا بتوانند با آبیاری و کوددهی مناسب محصولی با کیفیت و مرغوب روانه بازار کنند.

برای خرید بهترین رقم عناب از خراسان کافی است به بازارهای عمده فروش در این استان مراجعه کنید که هم از طریق بازار عمده فروشی بیرجند هم بازار عمده فروشی عناب در مشهد می توانید این محصول را سفارش دهید.

همچنین از طریق بازار های عناب در شهرهای دیگر کشور از قبیل بازار مولوی در تهران نیز می توان انواع این محصول را به صورت حضوری سفارش داد و علاوه بر این از طریق فضای مجازی و به خصوص وبسایت های اینترنتی می توان عناب به صورت عمده و همچنین به صورت کیلویی از فروشنده های آن در بیرجند سفارش داد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما