قیمت حبه عناب شاینا | فروش عمده و جزئی

قیمت حبه عناب شاینا با توجه به کیفیت عناب به کار برده شده در تولید این محصول و همچنین حجم خرید که به صورت عمده یا جزئی باشد متغیر است. حبه عناب در طعم های مختلفی تولید می شود و به دو صورت فله ای و بسته بندی به فروش می‌رسد که این عوامل نیز در قیمت تمام شده حبه عناب تأثیرگذار هستند که در ادامه بیشتر به این موضوع خواهیم پرداخت.قیمت حبه عناب شاینا

حبه عناب چیست؟

امروزه تقریباً حبه عناب در بین مردم جا افتاده است و اکثراً با این محصول آشنایی دارند اما با وجود این نیز بسیاری از افراد هنوز آنچنان که باید با حبه عناب آشنایی ندارند و نمی دانند که این محصول چیست.

به طور مختصر به معرفی حبه عناب می پردازیم تا چنانچه سوالی در این زمینه برایتان وجود داشته باشد به طور کامل به جواب خود برسید.

حبه عناب همانطور که از اسم این محصول نیز مشخص است فرآورده‌ ای از میوه خشک عناب می باشد و علت نام گذاری این محصول به حبه عناب این است که در قالب های حبه ای شکل تولید می شود و در نتیجه به آن حبه عناب می‌گویند.

برای تولید حبه عناب لازم است تا عناب به صورت کامل خشک شده باشد و بعد از اینکه عناب کامل خشک بود و مورد شستشو قرار گرفت تا گرد و خاک آن گرفته شود به وسیله دستگاه های آسیاب بزرگ پودر می‌شود.

با توجه به این موضوع متوجه شدیم که برای تولید حبه عناب ابتدا باید عناب خشک باشد و در ادامه به صورت کامل پودر شود و سرانجام پودر به دست آمده در قالب های مخصوص برای تولید این محصول قرار بگیرد.

حبه عناب که با نام های قند عناب و یا عناب حبه ای نیز شناخته می شود برای اولین بار توسط شرکت عناب سازان شاینا شرق تولید شده که در ادامه بیشتر در رابطه با این شرکت صحبت می‌کنیم.قیمت حبه عناب شاینا

آشنایی با شرکت عناب سازان شاینا شرق

شرکت شاینا یا به طور دقیق تر شرکت عناب سازان شاینا شرق نخستین تولید کننده حبه عناب در ایران می باشد که برای اولین بار با مدیر عاملی آقای محمد افسری توانست این محصول فوق العاده را تولید کند.

کارخانه تولیدی شاینا در کیلومتر ۵ جاده خوسف بیرجند قرار دارد که با تولید حبه عناب و سایر فراورده های عناب توانسته است گامی بزرگ در جهت رونق تولید و همچنین افزایش ارزش افزوده میوه عناب بر دارد.

علاوه بر حبه عناب در این شرکت محصولاتی مانند دمنوش عناب و دمنوش هسته عناب و همچنین انواع پودر عناب تولید می شود‌.

لازم به ذکر است بدانید تولید حبه عناب در انحصار کارخانه شاینا است یعنی اینکه از طرف کارخانه شاینا ثبت اختراع شده است و تولیدی دیگری نمی‌تواند به صورت رسمی حبه عناب را تولید کند در نتیجه تنها تولید کننده رسمی حبه عناب در ایران شرکت عناب سازان شاینا شرق است.قیمت حبه عناب شاینا

لیست قیمت حبه عناب شاینا

حبه عناب در کارخانه شاینا در ۱۱ طعم مختلف تولید می شود کحبه عناب با طعم ساده ارزانتر از نمونه های طعم دار آن است.

مهمترین عامل تاثیرگذار در قیمت تمام شده حبه عناب قیمت عناب خشک است چراکه اصلی ترین ماده به کار برده شده در تولید حبه عناب دقیقاً همان عناب خشک می‌باشد و در نتیجه با افزایش قیمت عناب قیمت حبه عناب نیز افزایش خواهد یافت.

همچنین خرید به صورت فله ای و یا به صورت بسته بندی از جمله عوامل تاثیرگذار در قیمت تمام شده حبه عناب شاینا میباشد.

در ادامه لیست کامل محصولات تولید شده توسط شرکت عناب سازان شرق به همراه قیمت های مختلف آن آمده است که با توجه به حجم خرید یکی از این سه قیمت برایتان اعمال خواهد شد.قیمت حبه عناب شاینا

فروش عمده و جزئی حبه عناب

حبه عناب را می‌توان به دو صورت عمده و جزئی از تولید کننده ها و فروشنده های این محصول خریداری کرد که شما عزیزان می توانید برای ثبت سفارش انواع حبه عناب به صورت فله ای و به صورت بسته بندی از طریق همین سایت و ارتباط با کارشناسان فروش ما اقدام کنید.

در وب سایت‌های اینترنتی مختلف نیز می توان انواع حبه عناب را به صورت عمده و همچنین به صورت جزئی سفارش داد.

علاوه بر موارد گفته شده در شهر های مختلف ایران به خصوص شهر های بزرگ تر مانند تهران اصفهان مشهد و غیره نمایندگی هایی برای فروش حبه عناب و سایر فرآورده‌های عناب وجود دارد که می توانید با مراجعه به آن ها نیز خرید خود را انجام دهید.

4

  1. سلام. وقت بخیر. از محصولات این سایت استفاده کردم. کیفیت بسیار خوب و پاسخگویی مناسب از ویژگیهای بارز این سایت بوده و می تونید با خیال راحت و رضایتمندی فراوان آنجه رو که سفارش دادید با حداکثر تطابق با نیازتون دریافت کنید. امیدوارم با پاسخگویی صحیح و پشتیبانی مناسب بتونیم با خیال راحت همیشه از این سایت خرید کنیم.

  2. با سلام خدمت عوامل سایت عنابستون
    لطفا در مورد خرید آنلاین بیشتر راهنمایی کنید و ارسال یه شهرستان هم دارید؟ لطفا در این مورد بیشتر توضیح بدهید. ممنونم

    • سلام
      لطفا فرم مشاوره ای که در سایت قرار دارد رو پر کنید تا مشاورین ما با شما تماس بگیرن

  3. سلام ممنونم از سایت فوق العادتون خیلی کیفیت محصولاتتون بی نظیره من مجموعه شما رو به چند تا از دوستام معرفی کردم مرسی

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما