قیمت خرید عناب اعلا از بازار بیرجند

قیمت خرید عناب اعلا از بازار بیرجند برای تمام مصرف کنندگان این محصول از اهمیت بسیار بالایی برخوردار می باشد چراکه اگر قیمت خرید عناب بالا باشد باعث خواهد شد فروشنده های مختلف در شهرهای گوناگون کشور قیمت‌هایی که برای فروش اعمال می‌کنند نیز بالا باشد که این مورد به ضرر آنها خواهد شد.خرید عناب اعلا

میزان برداشت سالیانه عناب در ایران

یکی از محصولات کشاورزی که کشت و کار آن به خوبی در ایران جا افتاده است میوه عناب می باشد که تقریباً در اکثر استانهای ایران شاهد کشت کم و بیش از عناب هستیم.

از استان های شمالی کشور مانند استان مازندران گرفته تا استان‌های مرکزی مانند اصفهان و یزد و همچنین استانهای شرقی کشور مانند خراسان های رضوی و جنوبی و دیگر استانهای کشور با تمام آب و هوا های مختلف عناب کشت می شود.

شرایط آب و هوایی مناسب برای کشت عناب آب و هوای گرم و خشک است که این آب و هوا در استان های خراسان جنوبی و خراسان رضوی یافت می‌شود لذا عناب هایی که در این منطقه از کشور به خصوص استان خراسان جنوبی کشت می‌شود دارای مرغوبیت و کیفیت بسیار بالاتری از سایر نمونه های کشت شده در کشور می باشد.

در استان خراسان جنوبی باغات بسیار زیادی برای عناب وجود دارد به طوری که سالانه بیش از ۷ هزار تن عناب در خراسان جنوبی برداشت می‌شود که بیشترین آن مربوط به شهرستان های بیرجند سربیشه و خوسف می باشد.

این حجم برداشت شده از عناب چیزی در حدود ۹۷ درصد عناب کل کشور می باشد لذا مرکز تولید عناب در ایران استان خراسان جنوبی است.خرید عناب اعلا

قیمت هر کیلو عناب اعلا

با توجه به اینکه کیفیت عناب های برداشت شده در خراسان جنوبی و شهر بیرجند بسیار بهتر از سایر نمونه های برداشت شده در کشور می باشد لذا قیمت هر کیلو عناب در خراسان جنوبی بیشتر از سایر نقاط کشور می باشد البته این در مقایسه با کیفیت عناب ها می باشد اما در حالت کلی چون همین عناب خراسان جنوبی در سایر شهرهای ایران به فروش می‌رسد اگر ملاک عناب بیرجند باشد قیمت آن در شهرهای مختلف کشور بسیار گران تر از قیمت آن در بیرجند است.

عناب های اعلا که همان عناب های درجه یک می باشند دارای قیمت های بیشتری نسبت به سایر نمونه های عناب هستند که برای مصرف آجیلی نیز از عناب اعلا استفاده می‌شود لذا طبیعی است که چون کیفیت این نمونه عناب بیشتر است، قیمت آن نیز بیشتر باشد.خرید عناب اعلا

خرید عمده عناب اعلا از بازار بیرجند

بازار بیرجند محل بسیار مناسبی برای خرید عمده انواع عناب می باشد چراکه هم کیفیت عناب های موجود در این بازار بسیار بالا و درجه یک می باشد و هم اینکه قیمت این محصول در استان خراسان جنوبی که مهد تولید عناب است بسیار ارزان است.

برای خرید عمده عناب اعلا از بازار بیرجند هم اکنون می توانید از طریق وب سایت اینترنتی کشت و صنعت آرمیس و ارتباط با کارشناسان فروش ما به صورت اینترنتی سفارش خود را به ثبت برسانید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما