قیمت روز عناب در بازار | قیمت یک کیلوی آن

قیمت روز عناب در بازار با توجه به فصل فروش آن متفاوت است. قیمت روز عناب در بازار را می توان با مراجعه به فروشگاه های آن در تهران، مشهد، اصفهان و… جویا شد. برای جویا شدن از قیمت هر کیلو عناب خشک و مشاوره برای خرید عناب خشک و عناب تازه با ما در ارتباط باشید.قیمت روز عناب در بازارعناب از جمله خشکباری است که دارای خواص فراوانی است هم به صورت مصرف روزانه و هم تهیه دمنوش و … از آن استفاده می کنند.

بیرجند (Birjand) یکی از قطب های کشت این محصول می باشد و در هر دو نوع میوه تازه و خشک شده آن بسیار پرطرفدار می باشد البته باید گفت که نوع خشک شده آن دارای طرفداران بیشتری می باشد.

قیمت روز عناب در بازار با توجه به فصل برداشت آن می تواند متفاوت باشد ولی این تفاوت به مقدار قابل فاحشی نیست.

عناب به دو صورت بسته بندی شده و همچنین فله یا همن کیلویی ارائه می گردد که اکثرا خریداران علاقه به نوع فله داشته و بر حسب مصرف خود خریداری می نمایند.

انواعی ازبسته بندی ها و کیفیت های موجود را با قیمتی مناسب و کمتر از بازار محلی به صورت آنلاین می توان خریداری کرد.قیمت روز عناب در بازار

خرید عناب تازه به قیمت روز

قیمت عناب در بازار و در شهر های مختلف یکسان نبوده است به طوری که قیمت عناب تازه بیرجند، در بیرجند و خراسان با قیمت عناب تازه در تهران دارای اختلاف 20 الی 30 درصدی و گاها بیشتر است. از این رو خرید عناب تازه را بهتر است از طریق سایت های مختلف که به عرضه سراسری می پردازند و معتبر نیز می باشند انجام داد.

قیمت عناب های صادراتی با توجه به کیفیت آنها دارای تفاوت قیمت و رنج های قیمتی زیادی است. اما نوع خشک و خوراکی آن که از کیفیت بالایی برخوردار می باشد رنج ثابتی را می پیماید و با وجود قیمت بالا دارای مرغوبیت بالایی نیز می باشد.

به طور کلی قیمت هر کیلو عناب تازه را با قیمتی متوسط رو به بالا 15 هزار تومان می توان در بازار های مختلف پیدا نمود.قیمت روز عناب در بازار

قیمت هر کیلو عناب خشک بیرجند

قیمت هر کیلو عناب خشک بیرجندقیمت هر کیلو عناب خشک نسبت به عناب تازه گران تر عرضه می گردد.
به دلیل نوسانات قیمت در بازار های داخلی قیمت های ارائه شده در هر روز می تواند مختلف از روز قبل باشد که گاهی ارزان تر و بیشتر اوقات گران تر می باشد.

اما رنج قیمت روز عناب در بازار به این صورت قیمت گزاری می شود که:
با توجه نوع عناب و محل تولید محصول یعنی مثلا قیمت عناب بیرجند از سایر عناب ها بالاتر و دارای کیفیت بیشتر است، تعیین می گردد.

فروش عناب در بازار ایران با قیمت بصرفه

فروش عناب در بازار ایران با قیمت بصرفهعناب بیشتر در استان های شرقی حاصل می گردد و جایگذین خوبی به جای انواع شیرینی ها مانند قند و شکر می باشد فروش این محصول در بازارهای داخلی تحت تاثیر عوامل معتددی است و با قیمت مناسب انجام می گیرد طوری که تهیه آن برای تمام اقشار امکان پذیر است. (در مقایسه با سایر خشکبار.)

بسیاری از سایت ها با حذف واسطه ها از جمله دلالان قیمت مطلوب بخصوص برای تهیه به صورت عمده برای هدف های فروش خریدارن برای خرده فروشان میسر شده است.

از ویژگی هایی که در فروش این محصول تاثیر بالایی دارد می توان به :

  • شکل و ظاهر زیبا
  • خوش رنگی
  • اندازه آن
  • میزان نرمی آن (درصد رطوبت) در نمونه های خشک شده
  • و…

را برشمرد.

بهترین نوع عناب

بهترین نوع عناب بهترین نوع عناب در خراسان به ویژه در خراستان جنوبی به عمل می آید. بهترین نوع عناب با توجه به درشت تر بودن آن، تیره تر یا به عبارتی قرمزی بیشتر محصول و همچنین میزان کمتر شیارها و چروک های روی عناب انتخاب می گردد و بر همین اساس نیز قیمت گذاری می شود.

عناب خرمایی از بهترین نوع عناب به حساب می آید و در بازار داخلی کمتر یافت می شود و بیشتر عناب های متوسط موجود است، عناب خرمایی از عناب های هدف صادراتی به اروپا می باشد.

عناب های ریز موجود در بازار که اصطلاحا عناب دارویی نیز گفته می شود از ارزان ترین نمونه ها می باشد که علاوه بر آجیل فروشی ها در بسیاری از عطاری ها نیز می توان به راحتی پیدا نمود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما