قیمت عمده عناب | خرید بهترین نوع عناب از بیرجند

قیمت عمده عناب برای بسیاری از تجار و کاسبان در این زمینه بسیار حائز اهمیت می باشد چرا که وقتی خرید و فروش عناب به صورت عمده انجام شود حتی درصد کمی بالا و پایین بودن قیمت این محصول بسیار مهم است. خرید بهترین نوع عناب از بیرجند از طریق عمده فروشی های این محصول در سراسر کشور امکان پذیر می باشد که در ادامه به این موضوع خواهیم پرداخت.قیمت عمده عناب

بهترین نوع عناب در ایران

عناب از درختانی خاردار با ارتفاع حدودی 3 تا 8 متر برداشت می شود و عمدتا به دلیل خواص دارویی ای که دارد مورد توجه بسیاری از مردم در سراسر کشور قرار گرفته است.

قطب تولید عناب در ایران استان خراسان جنوبی است که از گذشته های دور به دلیل سازگاری درخت عناب با آب و هوای این استان کشاورزان به صورت گسترده مشغول به کشت عناب بوده اند و در حال حاضر شهرستان های بیرجند، خوسف و سربیشه بیشترین حجم تولید عناب در این استان را دارند.

علاوه بر استان خراسان جنوبی در دیگر استان های کشور از جمله خراسان رضوی و اصفهان نیز عناب کشت می شود اما از آنجایی که سازگاری عناب با شرایط آب و هوایی خراسان جنوبی بهتر است کیفیت عناب های برداشت شده در این استان بسیار بهتر از دیگر استان های کشور است.قیمت عمده عناب

لازم به ذکر است که در استان خراسان جنوبی عناب های روستاهای سیوجان و تقاب مرغوب ترین کیفیت را دارا هستند لذا قیمت عمده عناب این روستا ها گرانتر از دیگر محل های کشت عناب است.

عناب هر چقدر که صاف تر باشد از نظر عرف بازار عناب با کیفیت تری است؛ علاوه بر این عناب های جگری به دلیل اینکه هسته ریزتری نسبت به عناب روشن دارد و همچنین مغز پر تر و شیرین تر است طرفداران بیشتری دارد.

پس بهترین نوع عناب، عنابی است در استان خراسان جنوبی کشت شود، چروک کمی داشته باشد و از نوع جگری باشد علاوه بر این موارد هر چقدر عناب درشت تر باشد نوع بهتری به حساب می آید.
قیمت عمده عناب

قیمت عمده عناب در بازار

قیمت عمده عناب در بازار با توجه به میزان عرضه و تقاضا برای این محصول مشخص می شود لذا هر چقدر که تقاضا برای عناب بیشتر باشد طبیعی است که قیمت آن نیز بیشتر شود و بالعکس.

در سراسر ایران بازار های زیادی برای فروش عمده عناب وجود دارد که قیمت عناب در هر کدام از این بازار ها با توجه به هزینه های حمل و نقل متفاوت می باشد.

بعد از بازار بیرجند اصلی ترین بازار ها برای فروش عناب بازارهای مشهد و تهران هستند که هر ساله حجم زیادی از عناب های برداشت شده در خراسان جنوبی در این بازار ها به فروش می رسد.

در ادامه به قیمت عمده عناب در بازار بیرجند اشاره می کنیم؛ لازم به ذکر است به دلیل تغییرات زیاد قیمت عناب این قیمت ها حدودی است لذا برای اطلاع از قیمت روز عناب با ما در ارتباط باشید.

[toggle title=”قیمت عمده عناب” state=”open”]

  • نوع دارویی: حدود 8 تا 10 هزار تومان
  • نوع ریز: هر کیلو حدود 15 تا 17 هزار تومان
  • بار متوسط: هر کیلو تقریبا 20 تا 22 هزار تومان
  • بار مخلوط(ریز و درشت با هم): حدود 25 هزار تومان
  • نوع درشت معمولی: هر کیلو حدود 35 تا 40 هزار تومان
  • عناب درشت درجه یک: هر کیلو تقریبا 50 تا 55 هزار تومان
  • درشت صادراتی: تقریبا کیلویی 60 تا 65 هزار تومان

[/toggle]قیمت عمده عناب

خرید عناب درجه یک از بیرجند

با بهترین نوع عناب ایران و قیمت های حدودی آن در بازار عمده فروشی بیرجند آشنا شدیم و در حال حاضر می توان برای خرید انواع عناب از این شهر اقدام نمود.

در بیرجند انواع عناب از ریز تا درشت توسط کشاورزان و کاسبان عناب در بازار پخش می شود که می توان برای خرید عمده عناب با آن ها ارتباط برقرار نمود.

علاوه بر این محل ها می توان از سایت های فروش اینترنتی عناب استفاده نمود و ضمن اطلاع از قیمت عمده عناب از این طریق می توان خرید خود را انجام داد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما