قیمت عمده و جزئی حبه عناب در بازار بیرجند

قیمت عمده و جزئی حبه عناب در بازار بیرجند در پایین ترین حالت ممکن قرار دارد چراکه حبه عناب محصولی است که در استان خراسان جنوبی و به ویژه شهر بیرجند تولید می‌شود و به دلیل اینکه تولید کننده های حبه عناب در شهر بیرجند عناب را با قیمت بسیار مناسبی خریداری می کنند باعث شده است که قیمت انواع عناب حبه ای مناسب تر از سایر شهرها و بازارهای ایران باشد.قیمت حبه عناب

تولید حبه عناب در بیرجند

سال ها بود که خام فروشی عناب در استان خراسان جنوبی که محل تولید این محصول است رواج داشت و باعث می شد که کشاورزان و مردم استان خراسان جنوبی از سود بالای این محصول بی‌بهره باشند چرا که به صورت کاملا خام این محصول را به فروش می رساندند و در نتیجه سود اصلی حاصل از فروش عناب به جیب دلالان و واسطه‌ها می‌رفت.

در حال حاضر تولید فرآورده های مختلفی از عناب باعث شده است که تا حدود زیادی سود عناب به جیب کشاورزان و مردم استان خراسان جنوبی برود و ارزش افزوده این محصول استراتژیک افزایش یافته است.

تولید فرآورده های مختلفی از جمله حبه عناب که مهمترین فرآورده عناب نیز می‌باشد در استان خراسان جنوبی و به ویژه شهر بیرجند رواج دارد و در حال حاضر باعث شده است که ارزش افزوده عناب چندین برابر شود چرا که برای تولید حبه عناب از عناب های ریز ولی سالم استفاده می شود.

تعداد کارگاه‌ هایی که حبه عناب را در استان خراسان جنوبی تولید می کنند زیاد است و تعداد زیادی از کارگاه‌ها نیز هستند که به صورت خانگی فعالیت می کنند اما تعدادی از کارخانه‌ها و کارگاه‌ها نیز هستند که به صورت تجاری و در حجم انبوه مسئولیت تولید حبه عناب را برعهده دارند.قیمت حبه عناب

لیست قیمت حبه عناب

قیمت حبه عناب بسیار مهم می‌باشد چرا که تولید فرآورده ها از محصولات مختلف نیازمند به این است که علاوه بر این که آن محصول کیفیت بالایی دارد یعنی کیفیت بالایی داشته باشد نیازمند دارا بودن قیمت مناسب و رقابتی نیز در بازار است به طوری که اگر قرار باشد قیمت مثلاً حبه عناب زیاد باشد مردم ترجیح می‌دهند تا میوه خشک عناب را مورد استفاده قرار بدهند.

قیمت حبه عناب نسبت به میوه خشک عناب ارزانتر است البته در مقایسه با عناب های درشت و آجیلی، چرا که برای تولید حبه عناب از عناب های ریز و ارزان قیمت استفاده می‌شود و این موضوع سبب شده است که قیمت تمام شده حبه عناب کاهش پیدا کند.

قیمت حبه عناب به صورت فله ای و بسته‌بندی با یکدیگر متفاوت است و همچنین به حجم خرید نیز بستگی دارد یعنی اینکه اگر کسی به صورت عمده حبه عناب را خریداری می‌کند از تخفیف بسیار بیشتری نسبت به کسی که برای مصرف شخصی می‌خواهد برخوردار خواهد شد.

قیمت حبه عناب در حالت فله ای برای طعم ساده چیزی در حدود ۵۰ هزار تومان و برای حبه های طعم دار چیزی در حدود ۶۰ هزار تومان می باشد که با افزایش حجم خرید این قیمت کاهش خواهد یافت.

در ادامه لیست نرخ انواع حبه عناب به صورت بسته بندی و دارای سیب سلامت آورده شده است که می توانید با بررسی آن برای ثبت سفارش اقدام کنید.قیمت حبه عناب

فروش عمده و جزئی حبه عناب

فروش عمده و همچنین جزئی حبه عناب توسط تولید کننده های این محصول به صورت اینترنتی و همچنین به صورت حضوری انجام می‌شود یعنی اینکه شما برای خرید حضوری می‌توانید به سراغ نمایندگی‌ها و عاملین پخش حبه عناب در هر شهر مراجعه کنید و یا اینکه به صورت مستقیم به کارگاه تولیدی حبه عناب بروید و خرید خود را انجام دهید.

علاوه بر مراجعه حضوری به بازار می توانید از طریق وب سایت های اینترنتی از جمله این سایت انواع حبه عناب را با قیمت بسیار مناسب خریداری کنید چرا که شما خواهید توانست بدون واسطه و به صورت مستقیم از تولید کننده انواع حبه عناب را سفارش دهید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما