قیمت هر کیلو عناب خشک درجه یک بیرجند

قیمت هر کیلو عناب خشک درجه یک بیرجند، بستگی به پارامترهای زیادی از جمله حجم خرید عناب شیرین، محل خرید و طریقه خرید( اینترنتی و یا سنتی) دارد. قیمت هر کیلو عناب خشک را می توان از طریق فروشگاه های عرضه کننده آن در شهرهای مختلف از جمله مشهد و تهران جویا شد. قیمت عناب در بازار با توجه به کیفیت، سایز و حجمی که مشتری سفارش می دهد، بسیار متغیر است.

 

قیمت هر کیلو عناب خشک درجه یک بیرجند

عناب خشک درجه یک بیرجند

عناب خشک درجه یک بیرجند یکی از ارقام پرفروش در بازار ایران و حتی در بازارهای خارجی می باشد. قیمت هر کیلو عناب بیرجندی در بازار، بر اساس کیفیت متفاوت است. مصرف عناب خشک شده در تهران و یا شهرهای دیگر نسبت به بیرجند ممکن است بیشتر باشد، عناب خشک نیز مانند دیگر میوه ها، درجه بندی های مختلفی دارد. این تفاوت با توجه به نوع اولیه عناب تازه مشخص دارد

 

در بیرجند انواع عناب از باغات برداشت می شود و بعد از سورت توسط دستگاه های مخصوص و یا الک، در سایزهای مختلف به فروش می رسد. هر چقدر عناب درشت تر و دارای چروک کمتری باشد، عناب درجه یک تری به حساب می آید. از این رو قیمت آن هم بیشتر خواهد بود. کشاورزان سعی دارند با آبیاری و کود دهی مناسب، عناب درشت تری را برداشت کنند. البته باید توجه داشت که کود شیمیایی زیاد از خواص میوه می کاهد.

 

 

عناب خشک درجه یک بیرجند

بهترین عناب درجه یک خشک بسته بندی

عناب خشک، یک محصول ارگانیک و طبیعی می باشد که مصرف آن فواید منحصر به فردی را به همراه دارد. سالانه خریداران زیادی در ایران هستند، که از این میوه استفاده فراوان می کنند. از عناب خشک در صنعت داروسازی، آرایشی و بهداشتی و در مصارف غذایی، بهره های فراوانی می برند.

 

بهترین عناب درجه یک در استان خراسان جنوبی، بسیار کشت می شود. شرکت ها و کارخانجات با خرید عناب تازه از باغدار، با استفاده از تجهیزات مدرن، این میوه را به بهترین شکل ممکن خشک می کنند. پس از خشک کردن، با کیفیت ترین بسته بندی را نیز برای این محصول ارائه می دهند.

 

عناب خشک بسته بندی شده از اوزان پایین مانند ۲۰۰ گرم تا بیشتر از آن در فروشگاه ها موجود است.
فروش بهترین عناب درجه یک خشک بسته بندی، در مراکز زیر صورت می گیرد:

  • فروشگاه های معتبر حضوری
  • نمایندگی شرکت های تولیدی
  • فروشگاه های اینترنتی

 

 

فروش بهترین عناب درجه یک خشک بسته بندی

بهترین عناب دارویی و گیاهی در بیرجند

یکی از انواع عناب های موجود در بازار، عناب دارویی و گیاهی می باشد که دارای خواص منحصر به فرد است. از این میوه می توان به روش های مختلفی استفاده نمود. می توان از کاربرد عناب به صورت شربت، دمنوش، اسانس، استفاده در طب سنتی و مصارف غذایی و موارد فراوان دیگر را نام برد.

 

از بعضی خواص بهترین عناب دارویی و گیاهی می توان به اشاره می کنیم:

  • بهبود وضعیت خواب و گردش خون
  • تقویت دستگاه ایمنی بدن
  • کاهش استرس و اضطراب
  • یبوست مزمن را درمان می‌ کند.
  • رشد موها را افزایش می‌ دهد.
  • ریزش مو را کاهش می‌ دهد.

 

بازارهای خشک بار فروشی و عطاری ها، عناب دارویی و گیاهی را در بهترین کیفیت به صورت آنلاین و یا حضوری به مشتری عرضه می کنند. عناب دارویی توانسته سهم بزرگی از صادرات را از آن خود کند.

 

 

 

عرضه کننده بهترین عناب دارویی و گیاهی

قیمت هر کیلو عناب تازه و خشک در سال جدید

عناب میوه ای است که می توان آن را به صورت تازه و یا خشک مصرف کرد. نرخ هایی که در بازار برای این میوه تعیین می گردد، بسته به عوامل مختلفی متفاوت می باشد. به طور کلی قیمت هر کیلو عناب خشک نسبت به قیمت عناب تازه بیشتر است.

 

قیمت هر کیلو عناب تازه و خشک در سال جدید نسبت به سال های قبل، با کمی افزایش روبرو بوده است. اگر شما می خواهید عناب تازه را با قیمتی مناسب تر تهیه کنید، بهتر است در زمان فصل برداشت که تابستان است، این محصول را خریداری کنید.

 

نرخ عناب خشک شده نیز بسته به اینکه فله و یا بسته بندی است، نیز فرق دارد. قبل از خرید انواع عناب، برای اطلاع از آخرین قیمت تازه و یا خشک آن در سال جدید، بهتر است از فروشندگان معتبر این نرخ را استعلام کنید.

قیمت هر کیلو عناب تازه و خشک در سال جدید

 

 

خرید کیلویی و عمده عناب مرغوب بیرجندی

بیرجند را می توان بزرگ ترین و برترین قطب تولید بهترین عناب در ایران نامید. خرید فروش عناب بیرجندی، به صورت عمده و یا جزئی در حال انجام می باشد. برای مشتری و خریداری که خواهان حجم بالایی از این محصول است، قیمت کیلویی عناب برایش به صرفه تر و مناسب تر تمام می شود.

 

لازم به ذکر است، برای خرید کیلویی و عمده عناب مرغوب بیرجندی، می توان به بازارهای عناب که شامل باغ های موجود در بیرجند و یا عمده فروشی هایی که به طور مستقیم با تولیدکننده در ارتباط می باشند، مراجعه کرد.

 

سایت anabeston.ir از فروشندگان برتر در زمینه پخش و عرضه عناب تازه و خشک بیرجندی می باشد. فروش در سایت ما به صورت عمده و یا جزئی با بهترین قیمت روز در حال انجام است.

خرید کیلویی و عمده عناب مرغوب بیرجندی

قیمت هر کیلو عناب در بازار بیرجند

عناب درشت بر اساس عوامل زیادی تعیین قیمت می شود و برخلاف محصولات کشاورزی دیگر مثل زرشک، تنوع قیمتی بسیار زیادی دارد. عواملی مانند میزان چروک یا صافی عناب، رنگ عناب (جگری باشد یا روشن) و اندازه عناب از مهمترین عوامل اثر گذار در قیمت تمام شده هر کیلو عناب هستند.

 

از آنجایی که قیمت عناب به طور لحظه ای در تغییر است، نمی توان قیمت دقیقی از این محصول را بیان کرد اما به طور حدودی به چند نمونه از قیمت انواع عناب اشاره می شود که به شرح زیر است.

 

[toggle title=”قیمت هر کیلو عناب ( هزار تومان)” state=”open”]

  • هر کیلو عناب دارویی حدود ۸ تا ۱۰
  • هر کیلو عناب ریز روشن تقریبا ۱۴ تا ۱۶
  • هر کیلو ریز جگری حدودا ۱۵ تا ۱۸
  • هر کیلو عناب مخلوط حدودا ۲۴ تا ۲۷
  • هر کیلو درشت عرف تقریبا ۳۵ تا ۴۰
  • هر کیلو عناب درشت درجه یک در حدود ۵۲ تا ۵۵
  • هر کیلو بار صادراتی در حد ۶۰ تا ۶۵
  • هر کیلو عناب صادراتی ممتاز حدود ۷۵ تا ۸۰

[/toggle]

 

قیمت هر کیلو عناب در بازار بیرجند

لیست قیمت عناب خشک صادراتی در بیرجند

عناب های بیرجند آنقدر مرغوب می باشند که بازارهای خارجی مانند چین و هلند نیز خواهان این محصول ناب و درجه یک هستند. صادرات عناب خشک بیرجند، سود بسیار زیادی را برای بازرگانان و تجار به همراه دارد. از عناب به عنوان طلای سرخ نیز نام برده می شود که از درجه بندی های مختلفی برای قیمت گذاری برخوردار هستند.

 

قیمت عناب خشک صادراتی در بیرجند، بسته به سایز و درشتی عناب و همچنین نوع آن متفاوت می باشد. برای استعلام لیست قیمت این محصول می توان سایت های معتبر را رصد کرد، تا با آخرین نرخ آن بیشتر آشنا شویم.

 

 

لیست قیمت عناب خشک صادراتی در بیرجند

 

3

  1. سلام بسته بندی های عمده برای ارسال عمده چند کیلویی هستش؟قیمت عمده با بسته بندی ساده به چه صورته؟

    • سلام
      بسته بندی داخل کیسه های ۲۵ کیلویی انجام میشه
      لطفا با کارشناسان فروش ما در ارتباط باشید

  2. سلام اگر زیاد به خوام کیلوی چند حاب می برای فروش می خوام شماره تماس

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما