قیمت هر کیلو عناب درشت بیرجندی

قیمت هر کیلو عناب درشت بیرجندی با توجه به اینکه به صورت عمده خریداری شود یا به صورت کیلویی و همچنین با توجه به اینکه از کدام شهر از ایران خریداری شود متفاوت خواهد بود که بر اساس این عوامل قیمت های متنوعی را برای انواع عناب بیرجند شاهد هستیم. در ادامه مقاله به طور کامل تر در رابطه با این موضوع صحبت خواهیم کرد لذا تا پایان با ما همراه باشید.قیمت عناب درشت

راه کار های تولید عناب درشت

عناب از درختانی با ارتفاع یک تا هشت متر برداشت می‌شود و با توجه به این که درخت عناب چند ساله باشد ارتفاع و میزان باردهی متفاوتی دارد و علاوه بر عمر درخت عناب، شرایط نگهداری میزان آبیاری و آب و هوای منطقه‌ای که در آن کشت شده است بسیار تاثیرگذار خواهد بود.

عناب در یک درخت دارای سایز های بسیار متنوعی است یعنی اینکه وقتی عناب از درخت برداشت می‌شود از ریزترین عناب ها تا درشت ترین عناب در یک درخت وجود دارد و این موضوع به دلیل این اتفاق می‌افتد که شکوفه دهی و میوه دهی درخت عناب در بازه‌های زمانی مختلف انجام می‌شود و اینگونه نیست که یک دفعه شکوفه بدهد و یک دفعه تمام شکوفه ها میوه بدهند.

از آنجایی که هر چقدر میوه خشک عناب درشت تر باشد این موضوع سبب می‌شود که تقاضا از سوی بازار برای آن محصول بیشتر باشد و همچنین قیمتش بیشتر شود باعث شده است که کشاورزان در تلاش باشند تا بتوانند عناب را در درشت ترین حالت ممکن برداشت کنند.

برای اینکه عناب درشت شود اولین عامل این است که در کدام منطقه از کشور کشت شود و با توجه به اینکه عناب در آب و هوای گرم و خشک سازگاری بهتری دارد اگر بتوان درخت عناب را در این شرایط آب و هوایی کاشت میوه درخت عناب درشت تر خواهد بود.

نوع درخت عناب اینکه پیوندی باشد و یا نباشد نیز در درشت بودن آن تاثیر گذار است و گذشته از این عوامل میزان آبیاری و کوددهی از اصلی ترین عواملی است که در درشت شدن عناب تاثیرگذار می‌باشد.قیمت عناب درشت

قیمت عناب درشت ( عمده و کیلویی )

قیمت هر کیلو عناب درشت با شروع فصل برداشت این محصول مشخص می شود و بعد از آن فروشنده های این محصول با سایز بندی کردن انواع عناب درشت آن را به فروش می‌رسانند و رفته رفته با نزدیک شدن به عید نوروز قیمت انواع عناب درشت معمولا افزایش می‌یابد چرا که میزان تقاضا در این زمان از سال افزایش می‌ یابد.

قیمت عمده عناب درشت از حدود ۵۰ هزار تومان شروع شده و تا حدود ۱۴۰ هزار تومان برای عناب های دستچین ادامه دارد و قیمت کیلویی آن چیزی در حدود ۲۰ تا ۳۰ درصد گران تر می باشد.

لازم به ذکر است قیمت های اعلام شده کاملاً حدودی می باشد و با توجه به اینکه تغییرات زیادی در زمینه قیمت انواع عناب داریم لازم است شما عزیزان برای دریافت قیمت روز همیشه با کارشناسان فروش ما در ارتباط باشید تا بتوانید این محصول را با قیمت بسیار مناسب سفارش دهید.قیمت عناب درشت

سفارش عناب درشت بیرجندی

برای سفارش عناب درشت بیرجندی در هر روزی از سال میتوانید از طریق وب سایت‌ های اینترنتی و از جمله سایت عنابستان که متعلق به شرکت آرمیس می باشد اقدام کنید چرا که میوه عناب در حالت خشک شده ماندگاری بسیار بالایی دارد و بعد از اینکه عناب در ماه مهر برداشت فروشنده ها آن را در انبارهای مخصوص تا حدود یک سال که فصل برداشت جدید فرا برسد موجود دارند و به فروش می‌رسانند.

برای سفارش انواع عناب درشت و یا عناب ریز بیرجندی می توانید از طریق مراجعه حضوری به بازارهای مختلف این محصول در شهر های ایران اقدام کنید به عنوان مثال در شهر تهران می توانید با مراجعه به بازار مولوی انواع عناب را به صورت عمده به صورت کیلویی خریداری کنید.

4

    • سلام وقت بخیر
      لطفا از طریق فرم مشاوره ای که در سایت قرار داره اقدام بفرمایید تا مشاورین ما با شما تماس حاصل کنند

  1. سلام وقت بخیر
    قیمت هر کیلو عناب درشت در این سایت خیلی مناسب است من همیشه خرید هایم را از این سایت انجام میدم

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما