قیمت هر کیلو عناب درشت در سال ۱۴۰۱

قیمت هر کیلو  عناب درشت در سال ۱۴۰۱ چه تغییری نسبت به سال ۱۴۰۰ داشته است؟ برای خرید عناب درشت برداشت شده در سال جدید بهترین روش و مناسب ترین زمان آن کی است؟ در این مقاله به طور کلی پیرو قیمت عناب ۱۴۰۱ توضیحاتی را ارائه خواهیم کرد که با مطالعه آن اطلاعات زیادی در این زمینه به دست خواهید آورد.عناب درشت 1401

درشت ترین عناب موجود در بازار

یک موضوعی که در بسیاری از محصولات از جمله عناب وجود دارد این است که افراد در تلاش اند تا بتوانند محصولات درشت‌ تر را انتخاب کنند به عنوان مثال در محصولی مانند گردو یا پسته و یا حتی انواع مرکبات همیشه درشت ترین محصولات مورد توجه افراد قرار گرفته است.

درشت بودن است این محصولات از جمله عناب باعث گران تر شدن آن می‌شود چرا که تولید عناب درشت هزینه بیشتری می برد و از طرفی تقاضا برای آن نیز از سمت بازار بسیار بیشتر از سایر نمونه های عناب می باشد.

این که به طور دقیق بگویم درشت ترین عناب موجود کدام عناب است کمی دشوار است اما به خوبی می توان تشخیص داد که درشت ترین عناب ها در کدام منطقه از کشور تولید می‌شود و یا چه تغییرات ژنتیکی بر روی درخت عناب اعمال شده است که باعث شده است عناب به این حالت درشت در بیاید.

درشت ترین عناب، عناب دستچین است و در حال حاضر نیز گونه‌ های اصلاح نژاد یافته‌ ای از عناب در سطح کشور در حال تولید است که به آن عناب پیوندی و یا عناب اکراینی و همچنین عناب چینی گفته می‌شود که درشت ترین عناب موجود در بازار است.

عوامل تاثیر گذار در قیمت عناب

در این قسمت تصمیم داریم به فاکتور ها و عواملی که در قیمت تمام شده هر کیلو عناب شیرین تاثیرگذار است بپردازیم تا به خوبی بدانیم که چه چیزی باعث می شود که یک عناب گران باشد و یا یک عناب ارزان باشد.

اولین عامل تاثیر گذار در قیمت تمام شده این محصول اندازه اش است به طوری که عناب های درشت دارای قیمت بسیار بیشتری نسبت به عناب های ریز هستند.

دیگر عوامل تاثیرگذار در قیمت عناب چروک موجود در سطحش است به طوری که عناب های درشت اگر چروک داشته باشند جزء ارزانترین نمونه های این محصول به حساب خواهند آمد.

عامل دیگر جگری و یا روشن بودن عناب است به طوری که عناب های جگری دارای قیمت بیشتری نسبت به عناب های روشن می باشند چرا که نوع جگری هسته ریزی دارد مغز پر می باشد و همچنین شیرین تر نیز است.

عوامل دیگری مانند حجم خرید نوع خرید اینکه اینترنتی باشد و یا سنتی و همچنین محل خرید مثلاً بازار بیرجند باشد یا بازار تهران از عوامل دیگر تاثیرگذار در قیمت هر کیلو عناب می باشد.عناب درشت 1401

قیمت عناب درشت در سال ۱۴۰۱

عناب های درشت در هر سال جزء گرانترین عناب های موجود هستند و در سال ۱۴۰۱ نیز به مانند سال های قبل گرانترین نوع عناب درشت ترین نوع آن است.

در سال ۱۴۰۰ در ابتدای این فصل عناب های درشت قیمتی در حدود ۶۰ تا ۷۰ هزار تومان داشت اما به انتهای این سال که نزدیک شدیم قیمت همان عناب به چیزی درحدود ۹۵ تا ۱۰۰ هزار تومان رسید.

در ابتدای سال ۱۴۰۱ دقیقاً قیمت عناب تازه درشت همان قیمت عناب درشت در انتهای سال ۱۴۰۰ را دارد چراکه عناب ابتدای سال ۱۴۰۱ و انتهای سال ۱۴۰۰ یک نوع عناب است و آن برداشت مهر ۱۴۰۰ است.

در سال جاری یعنی سال ۱۴۰۱ قیمت هر کیلو عناب درشت نسبت به سال قبل افزایش زیادی داشته است و با توجه به نرخ تورم این محصول گرانتر شده است.

عناب های دستچین قیمتی در حدود ۱۳۵ تا ۱۵۰ هزار تومان رسیده‌اند و لازم است شما برای دریافت ویدیو ها و یا تصاویر مربوط به هر نمونه با ما در ارتباط باشد چرا که نمی‌توان به طور دقیق در رابطه با قیمت تک تک نمونه های عناب در اینجا صحبت کرد.عناب درشت 1401

فروش عمده عناب درجه یک امسالی

بعد از برداشت عناب ۱۴۰۱ در ماه مهر این سال انواع عناب درشت و درجه یک آماده فروش می شود که در این زمان می توان نمونه های مختلف عناب خشک برداشت این سال را به صورت عمده و یا کیلویی از فروشنده‌ های آن سفارش داد.

این نکته را باید بدانید چنانچه قصد خرید عناب تازه ۱۴۰۱ را دارید باید در در اوایل مرداد ماه از این سال برای سفارش اقدام کنید چرا که فصل برداشت عناب تازه در این زمان می باشد و عناب خشک را از ماه مهر می توانید به مدت یکسال خریداری کنیم چرا که ماندگاری آن بسیار بالا است.

فروش عمده عناب امسالی توسط شرکت آرمیس در بسته بندی های اصلی به وزن های ۲۰ تا ۲۵ کیلو گرم به سراسر کشور ارسال می شود که کافی است برای دیدن قیمت ها و ویدئو های مربوط به هر نمونه از طریق راه های ارتباطی با ما تماس بگیرید.

18

  1. نحوه خرید کردن ازشون خیلی اسون بود ممنون از شما به خاطر احترامی که به خریدار می زارین سپاس فراوان

  2. سلام و عرض ادب خدمت شما بسیار خرید کردن از شما لذت بخش بود، از عناب های شما خرید کردم بسیار تازه و خوش طعم بود.

  3. سلام وقت بخیر
    ممنون که اینقد محصول رو جامع و کامل توضیح می دهید که با شناخت بیشتری خرید کنیم

  4. سلام روز بخیر من خیلی لذت بردم از مطالعه مطالب شما از اینکه با شناخت بهتری خرید کنم خیلی کمک میکنه

  5. خدا قوت خسته نباشید
    مجموعه خوبی دارین و محصولاتتون با کیفیتن و قیمتاتون مناسبه
    من همیشه از سایتتون خرید می کنم و تا الان راضی بودم از خریدم
    ممنون از شما

  6. سلام روزتون بخیر میشه لطفا در رابطه با نحوه سفارش هم توضیح بدید؟ و اینکه طی چند روز به دستمون میرسه؟

    • سلام وقت بخیر
      لطفا از طریق فرم مشاوره ای که در سایت قرار داره اقدام بفرمایید تا مشاورین ما با شما تماس حاصل کنند

  7. سلام ضمن توضیحاتی عالی که در سایت خود گذاشتید بسیار مشتاقم که این عناب هاب درشت و خوش طعم رو از متخصص آن تهیه کنم. موفق باشید.

  8. سلام وقت بخیر
    عناب درشت در سال ۴۰۱ قیمت مناسبی دارد و فروش آن مقرون به صرفه است من در پرورشگاه خودم سود زیادی بردم

  9. سلام خسته نباشیدحدود۶کیلوعناب ساده وگل محمدی برای مصرف می خواستم برای شماامکان ارسال هست؟

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما