قیمت و خرید قند عناب شاینا

قیمت و خرید قند عناب شاینا موضوع مورد بررسی ما در این مقاله است و علاوه بر این موضوع به نکات پیرامون حبه عناب شاینا و نحوه خرید آن از کارخانه شاینا می پردازیم. علاوه بر خرید از کارخانه می‌توان این محصول را از نمایندگی ها و عاملان پخش حبه عناب در سراسر کشور با قیمت یکسان خریداری نمود.فند عناب شاینا

قند عناب چیست؟

یکی از فرآورده‌های تولیدشده از عناب قند عناب می باشد بدین صورت که ابتدا عناب خشک پودر شده و در ادامه این پودر عناب در قالب های مخصوصی ریخته شده و قند عناب شکل می گیرد.

علت نامگذاری این محصول به قند عناب مشابه بودن قالب های استفاده شده در تولید این محصول به قالب حبه قند می باشد به طوری که دقیقا ابعاد قند عناب مشابه با ابعاد حبه قند است.

قند عناب یا همان حبه عناب نخستین بار توسط شرکت عناب سازان شاینا شرق در شهر بیرجند تولید و در بازار عرضه شد و هم اینک علاوه بر این شرکت تولیدی های دیگری نیز مشغول به تولید حبه عناب با قالب ها و تم های مختلفی هستند.

قند عناب شاینا به عنوان جایگزین مناسبی برای قند شناخته می شود و برای افراد مبتلا به دیابت و دیگر بیماری ها بسیار مفید است و از سوی اتباع سنتی و حتی پزشکان حال حاضر پیوسته مورد تاکید است که این محصول را استفاده کنیم.فند عناب شاینا

قیمت قند عناب شاینا

از آنجایی که قند عناب شاینا از پودر کردن انار خشک تولید میشود طبیعی است که قیمت این محصول ارتباط تنگاتنگی با قیمت عناب خشک دارد لذا هر چقدر که قیمت هر کیلو عناب خشک افزایش پیدا کند قیمت قند عناب شاینا نیز افزایش پیدا خواهد کرد.

تولیدی های مختلف حبه عناب را با طعم های مختلف تولید می کنند بدین صورت که بعد از آماده شدن پودر عناب تولیدی ها طعم های مختلفی از جمله زنجبیل و دارچین زرشک سنجد و غیره را پودر کرده و به پوست عناب ترکیب می‌کنند و بدین ترتیب حبه عناب طعم دار تولید می شود.

از آنجایی که ی به کار برده شده در تولید حبه عناب کاملاً طبیعی است و از اسانس استفاده نمی‌شود این تنها خود دارای قیمتی هستند و به هم به همین دلیل حبه عناب طعم‌دار گران‌تر از حبه عناب با طعم ساده یعنی همان طمع عناب می باشد.

در ادامه لیست قیمت قند عناب شاینا آورده شده است که در سه ستونی قیمت نمایندگی و قیمت فروشگاهی یا عمده و قیمت مصرف کننده قابل مشاهده است.قیمت حبه عناب شاینا

خرید قند عناب در طعم های مختلف

همانطور که در قسمت قبل گفته شد قند عناب در طعم های مختلفی تولید می شود لذا برای خرید قند عناب در طعم های گوناگون لازم است در هنگام خرید با فروشنده این موضوع را مطرح کرد که به عناب یا همان قند عناب طعم‌دار مد نظر شما هست.

برای خرید عناب حبه ای میتوان از طریق نمایندگی ها این محصول در سراسر کشور اقدام نمود و یا اینکه از طریق خرید اینترنتی انواع حبه عناب که توسط سایت های مختلف انجام می شود استفاده کرد تا در کمترین زمان ممکن محصول مورد نظر خود را تحویل بگیریم.

2

    • سلام
      بله مجوز های لازم رو داریم
      لطفا از طریق مسیر های ارتباطی با کارشناسان فروش ما در تماس باشید

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما