مرکز خرید عمده عناب در اصفهان

مرکز خرید عمده عناب در اصفهان موضوع مورد بررسی ما در این مقاله از سایت عنابستون می باشد. بعد از استان خراسان جنوبی استان اصفهان دومین تولید کننده بزرگ عناب در ایران به شمار می‌رود لذا در استان اصفهان نیز مراکزی برای خرید و فروش انواع عناب وجود دارد که می‌توان با مراجعه به آن ها برنامه های مورد نظر خود را خریداری کرد.عناب اصفهان

میزان برداشت عناب در اصفهان

درخت عناب به گونه ای است که در شرایط مختلف آب و هوایی قابلیت کشت را دارد و این موضوع نیز به خوبی در ایران نیز قابل مشاهده است به طوریکه عناب در استان های مختلفی از ایران کشت می‌شود که دارای آب و هوای کاملا متفاوت از یکدیگر هستند.

اصلی ترین تولید کننده عناب که استان خراسان جنوبی است چرا که بیش از ۹۸ درصد عناب کل ایران در این استان تولید می شود.

همانطور که در ابتدای مقاله هم گفته شد بعد از استان خراسان جنوبی استان اصفهان دومین تولید کننده بزرگ عناب در ایران به شمار می‌رود به طوری که در سالیان اخیر باغات بسیار زیادی برای عناب در استان اصفهان به وجود آمده است.

از نظر میزان برداشت عناب در استان اصفهان آمار دقیقی وجود ندارد اما در مقایسه با عناب برداشت شده در استان خراسان جنوبی تقریباً ناچیز است.

کشاورزان اصفهانی با خشکسالی های اخیر به سراغ درختانی رفتند که با شرایط سخت آب و هوایی از جمله کم آبی سازگاری داشته باشد که عناب از جمله محصولاتی است که به سراوانی در سال های اخیر کشت شده است و این موضوع نشان دهنده این است که در چند سال آینده اصفهان نیز یکی از تولید کننده های بزرگ برای عناب خواهد شد.عناب اصفهان

قیمت هر کیلو عناب در اصفهان

در حال حاضر با توجه به اینکه اکثر عناب های موجود در بازار اصفهان از استان خراسان جنوبی و شهر بیرجند وارد این بازار می‌شود قیمت هر کیلو عناب در اصفهان گران‌تر از قیمت آن در استان خراسان جنوبی و شهر بیرجند می‌باشد چرا که هزینه های حمل و نقل و همچنین وجود واسطه ها بین کشاورز و خریدار باعث این اتفاق می شود.

به طور کلی چیزی در حدود ۱۵ تا ۲۰ درصد هر کیلو عنابا در استان اصفهان گران‌تر از قیمت آن در استان خراسان جنوبی می باشد و از آنجایی که تنوع نمونه‌ های عناب بسیار زیاد است نمی‌توان قیمت دقیقی برایش بیان کرد و لازم است شما عزیزان برای دریافت قیمت روز و همچنین عکس و یا فیلمی از هر نمونه از عناب با ما در ارتباط باشید.

قیمت عمده و کیلویی عناب در استان اصفهان را می توان با مراجعه به بازار های عناب فروشی در این شهر به دست آورد چرا که در این بازار ها کاسبان بسیار زیادی هستند که روزانه عناب را خرید و فروش می‌کنند و در نتیجه قیمت روز انواع عناب مطلع هستند.عناب اصفهان

مرکز خرید عناب اصفهان

با توجه به اینکه بازار های خشکبار فروشی بسیار زیادی در اصفهان وجود دارد نمی توانیم به طور دقیق مرکز خرید عناب در استان اصفهان را مشخص کنیم اما با مراجعه به هر یک از بازارهای خشکبار فروشی و عمده فروشی در شهر اصفهان می توان با عمده‌ فروشانی روبرو شد که انواع عناب را خرید و فروش می کنند.

مراکز خرید و فروش عناب در اصفهان هم به صورت عمده و هم به صورت کیلویی انواع عناب را خرید و فروش می‌کنند و خرید عناب اکثراً از استان خراسان جنوبی و شهر بیرجند به صورت عمده و در تناژ های مختلف انجام می‌شود و فروش آن در شهر اصفهان بعضا به صورت عمده و بعضا به صورت کیلویی در حال انجام است.

چنانچه در اصفهان حضور دارید و قصد خرید انواع عناب از این شهر را دارید می توانید از طریق همین سایت با کارشناسان شرکت ما ارتباط برقرار کنید و بعد از دریافت قیمت روز انواع عناب برای ثبت سفارش اقدام کنید.

1

  1. سلام
    خرید عمده عناب در اصفهان برای فروشگاه های بزرگ استان ما با شرکت است چون از نظر کرایه مقرون به صرفه است

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما