مرکز عرضه میوه عناب خشک

عناب میوه ای است که آن را با نام خرمای چینی یا خرمای قرمز نیز می شناسند زیرا ظاهری شبیه به خرما دارد و فقط از خرما ها کوچک تر است. عناب به دو حالت تازه و خشک عرضه می شود و میوه عناب خشک، ارزش غذایی بیشتری دارد. بنابراین پر فروش تر و مقداری گران تر از عناب تر و و تازه است. مرکز عرضه میوه عناب خشک نیز در استان خراسان جنوبی و شهر بیرجند می باشد.

مرکز عرضه میوه عناب خشک

فواید مصرف عناب برای کاهش استرس

فواید مصرف عناب برای کاهش استرس میوه عناب چه به صورت تازه و چه به صورت خشک، خواص درمانی زیادی دارد به این صورت :

باعث جلوگیری از انواع سرطان ها می شود.

می تواند نواقص شناختی را برطرف کند.

بسیاری از آلرژی ها را می تواند برطرف نماید.

بی خوابی ها و کم خوابی های شبانه را درمان می کند.

مناسب برای پوست های خشک است و با آب رسانی پوست، آن را جوان و شفاف می کند.

برطرف کننده ی خستگی های روزانه می باشد.

باعث تمدد اعصاب و آرامش انسان می شود.

معده را تصفیه می کند و سموم بدن را از آن، دفع می کند.

در درمان فشار خون بالا بسیار موثر واقع شده است.

و تاثیر بسیار مهم، فواید مصرف عناب برای کاهش استرس است.

این میوه به میزان زیادی می تواند افسردگی، اضطراب و استرس را کاهش دهد اما چگونه؟ عناب با توجه به مواد معدنی و ویتامین هایی که درون خودش دارد، خستگی را از شما می زداید و آرامش را برای شما به ارمغان می آورد، هم چنین کمک می کند خواب راحتی داشته باشید و همین ها، استرس را به مقدار زیادی کاهش می دهد. به خصوص اگر چای عناب را به عنوان نوشیدنی قبل از خواب میل کنید تاثیر شگفت انگیز آن را پس از مدتی کوتاه متوجه خواهید شد.

پخش کننده میوه عناب خشک

پخش کننده میوه عناب خشک پخش کننده میوه عناب خشک، این میوه را به صورت تازه و وقتی کاملا رسیده و به رنگ قرمز تیره در آمده است، از منبع و فروشنده ی اصلی آن در مرکز تولید عناب، یعنی شهر بیرجند، به صورت مستقیم و با قیمت بسیار پایین خریداری می نماید. پس از آن، عناب تازه را با روش های معمول، خشک می کند؛ زیرا خشک شده ی آن خریداران و مشتریان بیش تری دارد. سپس پخش کننده عناب، خشک شده ی این میوه ها با استفاده از دستگاه های بسته بندی، در انواع اندازه ها و انواع بسته بندی ها به بازار می رساند.

فروشندگان و مغازه داران هم به عنوان فروشنده خرد، وظیفه خود، یعنی عرضه عناب به مردم و مشتریان خود، انجام می دهند. بعضی از پخش کننده های عناب نیز، پس از خرید میوه ی تازه آن به صورت عمده، آن را تبدیل به چای عناب، آبنبات عناب، سرکه عناب، شربت عناب و یا کمپوت عناب می کنند و به این شکل آن را به فروش می رسانند. زیرا در این تنوع نیز، این میوه فروش خوبی دارد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما