مرکز فروش عناب تازه در تهران

 

مرکز فروش عناب تازه در تهران و کرج با خرید عمده عناب از بیرجند آن را در بازارهای این کلان شهرها توزیع می‌کند. در این مراکز می‌توان بهترین عناب ایران را با قیمت ارزان خریداری نمود. قیمت هر کیلو عناب تازه در بازار تهران و استان البرز با توجه به کیفیت و اندازه عناب تعیین می‌شود. در ادامه به این موضوع خواهیم پرداخت.

عناب تازه

 

عناب تازه در چه فصلی است

عناب در حالت تازه، سطحی صاف و براق دارد.  رنگ آن قرمز روشن به همراه لک های سبز رنگ بر روی سطح آن می‌باشد.
این نوع عناب که عمدتاً به خاطر طعم فوق‌العاده‌ای که دارد، مورد توجه افراد زیادی در سراسر کشور می‌باشد. از این رو افراد زیادی هر ساله با شروع فصل برداشت عناب تر در بیرجند برای خرید آن اقدام می‌کنند.

فصل برداشت این نوع عناب در استان خراسان جنوبی از اوایل مرداد ماه در مناطق گرمسیر استان شروع می‌شود و تا پایان شهریور ادامه دارد. بعد از آن عناب از حالت تازه خارج می‌شود و کم کم شروع به خشک شدن می‌کند.

عناب تازه

 

قیمت عناب تازه در تهران

بازار تهران یکی از اصلی‌ترین محل ها برای فروش محصولات کشاورزی سراسر ایران می‌باشد. چرا که هم جمعیت مصرف کننده بالایی دارد و هم قطب اقتصاد کشور است. به طوری که بازارها و مراکز پخش عمده‌ای در این شهر قرار دارد. این مراکز راهی برای پخش محصولات به سراسر کشور می‌باشند.

محصولات خراسان جنوبی یعنی عناب، زرشک و زعفران نیز در کنار سایر محصولات کشاورزی در تهران بازار بسیار خوبی دارد. عناب به دو صورت تازه و خشک به تهران ارسال می‌شود که علاقمندی مردم تهران به عناب‌تر بسیار زیاد می‌باشد.

قیمت عناب تازه در تهران نسبت به قیمت آن در بیرجند بسیار زیاد می‌باشد. به طوری که خرید و فروش این محصول در تهران برای بسیاری از افراد اشتغال ایجاد کرده است. در سال گذشته قیمت هر کیلو عناب تر در تهران بیش از 30 هزار تومان بود که برای سال جاری نیز همین حدود پیش بینی می‌شود.

مرکز فروش عناب تازه در تهران

در تهران برای خرید هر محصولی می بایست به بازار های این شهر مراجعه کرد اما برای خرید عناب به صورت تازه کافی است به اطراف خیابان ها دقت کنید؛ خواهید دید کاسبان زیادی در کنار جاده ها مشغول به فروش عناب تر می باشند.

علاوه بر این محل ها با مراجعه به میوه فروشی ها و همچنین میادین تره بار در تابستان می توان عناب تازه بیرجند را خریداری نمود.

عناب تازه

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما