مرکز فروش عناب سبز در تهران

مرکز فروش عناب سبز در تهران محل مناسبی برای افراد مقیم تهران می باشد تا بتوانند انواع عناب تازه سبز بیرجند را خریداری کنند چراکه این مرکز به صورت مستقیم این نوع از عناب را از کشاورزان خریداری کرده و با حاشیه سود جزئی به فروش می رساند.فروش عناب سبز تهران

عناب سبز چیست؟

عناب محصولی است که از درختانی با ارتفاع ۸ تا ۱۰ متر برداشت می شود و این درخت شاخه های خاردار دارد که برای برداشت عناب نمی توان از درخت بالا رفت و به ناچار باید به وسیله چهار پایه های بزرگ که در کنار درخت قرار داده میشود عناب را برداشت کرد.

عناب در حالت کلی به دو صورت تازه و خشک برداشت می‌شود که هر کدام از این نوع عناب ها طرفداران خاص خود را در سراسر ایران به خصوص شهر تهران دارد.

عناب در ابتدا که هنوز نرسیده است به رنگ سبز میباشد و کاملاً صاف و براق است و بعد از رسیدن به حالت تازه، لکه های قرمز بر روی عناب قرار می‌گیرد که به آن عناب تازه می گویند و هر وقت عناب در این حالت قرار گرفت می‌توان آن را برای تازه خوری برداشت کرد.

در بسیاری از شهرهای ایران به عناب تازه عناب سبز گفته می شود ولی منظور همان عناب تازه ای است که به رنگ سبز بوده ولی لکه های قرمز بر روی آن قرار دارد.

عناب تازه همان عناب سبز مزه ای شبیه به سیب دارد و نرم است و بعد از خشک شدن کاملا به رنگ قرمز تبدیل شده و مقداری چروکیده می شود.فروش عناب سبز تهران

قیمت هر کیلو عناب سبز

قیمت عناب سبز برخلاف عناب خشک تنوع زیادی ندارد و دارای قیمت واحدی می باشد و اینگونه نیست که عناب تازه را بر اساس اندازه و یا دیگر موارد دسته بندی و سایز بندی کنیم بلکه به صورت مخلوط به فروش میرسد.

قیمت عناب سبز در شهرهای مختلف ایران متفاوت است، به عنوان مثال قیمت این محصول در شهر تهران بسیار بیشتر از قیمت آن در قطب تولید آن یعنی بیرجند می باشد که هزینه های حمل و نقل و همچنین وجود واسطه ها باعث می شود که این افزایش قیمت به وجود بیاید.

قیمت هر کیلو عناب سبز در سال گذشته به طور متوسط ۱۵ تا ۱۸ هزار تومان بود و در سال جاری پیش بینی می‌شود افزایش ۲ تا ۴ هزار تومانی داشته باشد.فروش عناب سبز تهران

مرکز فروش عناب سبز در تهران

با شروع فصل عناب سبز در بیرجند خرید و فروش این محصول شروع می‌شود و بازاریان شهرهایی مانند تهران و اصفهان این محصول را به صورت عمده از بیرجند خریداری کرده و در محل‌های مختلفی از این شهرها به فروش می رسانند.

مرکز فروش عناب سبز تهران در محل های مختلفی است و نمی توان محل دقیق برای آن بیان کرد؛ در تهران کاسبان کنار جاده ها تره بارها میوه فروشی ها دست فروش ها و غیره عناب سبز را به فروش می رسانند که می توان از آنها برای خرید این محصول استفاده کرد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما