پخش انواع عناب بیرجند به قیمت عمده

پخش انواع عناب بیرجند به قیمت عمده توسط بازاریان بیرجندی با شروع فصل برداشت عناب خشک یعنی آغاز پاییز استارت میخورد و افراد و شرکت های مختلفی که در زمینه خرید و فروش عناب فعالیت می کنند نمونه های مختلف این محصول را با قیمت عمده به سراسر کشور ارسال می کنند تا مردم بتوانند به راحتی از این محصول منحصر به فرد بهره گرفته و از خواص آن استفاده کنند.پخش عناب بیرجند

انواع عناب بیرجند را بشناسید

استان خراسان جنوبی و به ویژه شهر بیرجند قطب برداشت عناب در ایران به حساب می آید چرا که شرایط آب و هوایی در این منطقه از کشور به گونه ای بوده است که کشاورزان ناچار به کشت محصولاتی با تحمل شرایط سخت آب و هوایی بوده‌ اند که عناب یکی از این محصولات می باشد.

در بیرجند و به طور کلی سایر شهرستان های استان خراسان جنوبی باغات بسیار زیادی از عناب وجود دارد که در مناطق مختلفی از این استان شاهد برداشت نمونه های مختلف عناب هستیم که با توجه به شرایط آب و هوایی هر کدام از این مناطق گونه ای خاص از عناب برداشت می‌شود.

امروزه با تغییر اصلاح نژاد نمونه های مختلف درخت عناب شاهد برداشت عناب هایی با نژاد های مختلف در استان خراسان جنوبی هستیم به طوری که اکثر عناب های پیوندی و اصلاح نژاد یافته دارای سایز های درشت تری نسبت به عناب های بومی استان خراسان جنوبی هستند.

فناوری‌ های بومی بیرجند اکثراً دایره ای شکل بوده و به دو نوع لنگ و لی تقسیم می شوند که این نامگذاری بر اساس نوع درخت و همچنین شکل ظاهری میوه این محصول می باشد.پخش عناب بیرجند

قیمت عمده عناب بیرجند

پارامترهای زیادی در قیمت تمام شده عناب بیرجند تاثیر گذار می باشند که کشاورزان و همچنین فروشنده های این محصول بر اساس آن پارامتر ها عناب را قیمت گذاری کرده و در بازار به فروش می‌ رسانند.

در ادامه به طور تیتروار برخی از عوامل تاثیرگذار در قیمت عناب اشاره می کنیم که با دانستن این موارد می‌توانیم به راحتی قیمت نمونه های مختلف عناب را حدس بزنیم.

  • سایز عناب
  • کیفیت
  • میزان چروک
  • حجم خرید
  • محل خرید
  • روش خرید (اینترنتی یا سنتی)
  • نوع عناب (جگری یا روشن)
  • و…

قیمت عمده عناب بیرجند با توجه به پارامترهای گفته شده تعیین می شود که در حال حاضر شاهد تغییرات قیمتی زیادی برای این محصول هستیم و به طور کلی از حدود ۱۵ هزار تومان تا ۱۲۰ هزار تومان قیمت این محصول متغیر میباشد.

برای به دست آوردن قیمت روز نمونه های مختلف عناب لازم است با ما در ارتباط باشید چرا که تغییرات قیمتی زیاد این محصول باعث شده است نتوانیم قیمت دقیقی برای آن در این قسمت بیان کنیم.پخش عناب بیرجند

پخش کننده عناب بیرجند در ایران

پخش عناب بیرجند در ایران باعث می شود که افراد مختلف در نقاط مختلف کشور بتوانند به راحتی این محصول را از طریق فروشگاه ها و عمده فروشان مختلف خریداری کنند و با مصرف آن از خواص بالای این محصول معجزه گر بهره بگیرند.

پخش کننده های عناب در ایران کشاورزان و همچنین کاسبان و بازاریان بیرجندی می باشند که این محصول را با توجه به تقاضای مشتریان خود در سایزها و کیفیت های مختلف دسته بندی کرده و برایشان ارسال می‌کنند.

با ارتباط گرفتن با پخش کننده های عناب می توان هم به صورت عمده و هم به صورت کیلویی این محصول را با قیمت ارزان خریداری کرد چراکه این پخش کننده ها یا کشاورز هستند و یا به صورت مستقیم با کشاورزان در ارتباط هستند در نتیجه از قیمت هایی که توسط دلالان و واسطه های بسیار زیاد به وجود می‌آید خودداری می گردد.پخش عناب بیرجند

فروش اینترنتی عناب بیرجند

با توجه به اینکه عناب فقط در استان خراسان جنوبی تولید می شود این موضوع سبب شده است که افراد مختلف نتوانند به این بازار مراجعه کنند و برای خرید عناب اقدام کنند در نتیجه با استفاده از فضای مجازی و وب سایت های اینترنتی اقدام به خرید این محصول از تولید کننده های آن می کنند.

امروزه خرید و فروش اینترنتی بسیاری از محصولات در حال انجام است و اکثر مردم نیز به این فضا آشنایی دارند و در نتیجه بدون دغدغه محصولات مورد نظر خود را از طریق اینترنت خریداری می‌کنند چراکه هم در زمان و هم در هزینه آن ها صرفه‌ جویی می‌شود.

فروش اینترنتی عناب بیرجند توسط شرکت آرمیس در حال انجام است و می‌توان در هر کجایی از کشور از طریق وب سایت های اینترنتی متعلق به این شرکت از جمله سایت عنابستون نمونه های مختلف عناب را خریداری کنید.

2

  1. با سلام و وقت بخیر عناب های خوبی از شرکت ارمیس خرید کردم کیفیت محصولات عالی بود با تشکر

  2. سلام
    عناب بیرجند به نظر من از عناب های دیگر شهرها کیفیتش کمی بهتر است و مقرون به صرفه پیشنهاد می کنم از اما به بیرجند استفاده کنید

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما