خرید حبه عناب شاینا از کارخانه تولید کننده در بیرجند

 

خرید حبه عناب شاینا از کارخانه تولید کننده در بیرجند به صورت فله‌ای و بسته بندی صورت می‌گیرد. شرکت عناب مرغوب شاینا شرق تولید کننده حبه عناب در بیرجند است که عناب حبه‌ای را به فروش می‌رساند. برای اطلاع از قیمت حبه عناب بیرجند می‌توان با کارشناسان فروش این شرکت ارتباط برقرار کرد.

 

خرید حبه عناب شاینا

شرکت عناب سازان شاینا شرق

شرکت عناب سازان شاینا شرق اولین کارخانه تولیدکننده حبه عناب در ایران به حساب می‌آید. این شرکت برای نخستین بار توسط دانشمندان خراسان جنوبی موفق به تولید حبه عناب با نام تجاری شاینا شد.

حبه عناب پیوندی از پودر کردن میوه خشک شده عناب تهیه می‌شود. فراوانی عناب در خراسان جنوبی این امکان را فراهم کرده تا بتوان با قیمت ارزانی عناب حبه‌ای را تولید کرد.

بعد از کارخانه شاینا برند های دیگری نیز از قبیل حبه عناب آرمیا ، پترگان ، زرمزه و… نیز اقدام به تولید حبه عناب کرده‌اند.

خرید حبه عناب شاینا

خرید حبه عناب شاینا

خرید حبه عناب شاینا با توجه به جا افتادن آن در کشور به راحتی امکان پذیر است. می‌توان از فروشگاه های متعددی حبه عناب شاینا را خریداری کرد.

خرید عناب حبه‌ای به واسطه ارگانیک بودن آن مورد توجه بسیاری از سلامت کده های معتبر در کشور قرار گرفته است. حجم زیادی از حبه عنابی که خریداری می‌شود توسط این مراکز می‌باشد.

برای خرید عمده حبه عناب تازه شاینا نیاز به مراجعه حضوری به کارخانه آن در بیرجند نیست. بلکه می‌توان به صورت اینترنتی نیز خرید خود را انجام داد.

خرید حبه عناب شاینا

کارخانه تولید کننده حبه عناب

کارخانه تولید کننده حبه عناب در بیرجند واقع است. چرا که بیرجند قطب تولید عناب کشور است. از این رو به راحتی و با هزینه پایین می‌تواند خرید خود را انجام دهد. زمانی که عناب را با هزینه مناسب خریداری کند، می‌تواند حبه عناب را با قیمت ارزان تری تولید و به بازار عرضه نماید.

خرید جزئی حبه عناب از کارخانه تولید کننده آن ممکن نیست. برای خرید جزئی بهتر است به نمایندگی های معتبر فروش حبه عناب در کشور مراجعه کرد.
اما قیمت عمده و جزئی حبه عناب چقدر است؟

خرید حبه عناب شاینا

طرز تهیه عناب حبه ای در کارخانه

حبه عناب چند سالی شده است که با تبلیغات مناسب از سوی تولید کنندگان آن، مورد توجه بسیاری از مردم قرار گرفته است. تبلیغات تلویزیونی در رابطه با این محصول و شرکت در برنامه های مختلف از جمله برنامه میدون باعث شده شناخت مردم نسبت به قند عناب افزایش پیدا کند. به طوری که تبلیغات در برنامه میدون باعث شد تا مردم این محصول را با حبه عناب برنامه میدون بشناسند.

با شناخته شدن عناب حبه‌ای بسیاری از افراد به دنبال پیدا کردن روش تولید آن حتی به صورت خانگی هستند. در کلیپ زیر می‌توانید مراحل تولید حبه عناب شاینا را مشاهده بفرمایید.

 

فروش حبه عناب ارگانیک

فروش حبه عناب ارگانیک توسط شرکت آرمیس هم به صورت فله‌ای و هم بسته بندی صورت می‌گیرد. حبه عناب تولید شده کاملا طبیعی و ارگانیک بوده و هیچ افزودنی از قبیل شکر ندارد. از این رو برای افرادی که بیماری هایی نظیر کبد چرب و… دارند بسیار مفید می‌باشد.

حبه عناب در واقع همان عناب است که هسته آن جدا شده و به صورت پود درآمده است. از این رو تماما خواص عناب را دارا می‌باشد.

قیمت حبه عناب بیرجند

قیمت حبه عناب بیرجند یکی از مهم‌ترین مسائل در فروش آن می‌باشد. هر چقدر که قیمت عناب به کار برده شده در تولید آن بیشتر باشد، قیمت حبه عناب نیز بیشتر خواهد بود. چرا که از عناب تولید می‌شود.

برای تولید حبه عناب معمولا از عناب های ریز ولی با کیفیت استفاده می‌شود و هیچ افزودنی ندارد. حبه عناب طعم های مختلفی از جلمه زنجبیلی، کاکائویی و… دارد.

قیمت حبه عناب بیرجند به صورت فله‌ای کیلویی 42 تا 45 هزار تومان می‌باشد. همچنین در صورت بسته بندی، هزینه مربوط به بسته بندی آن نیز افزوده می‌شود. برای اطلاع از قیمت دقیق حبه عناب و مشاوره برای خرید آن با ما در تماس باشید.

هم اکنون در لیست زیر نیز می‌توانید قیمت مصرف کننده حبه عناب شاینا و همچنین قیمت های نمایندگی و فروشگاهی این محصول را مشاهده بفرمایید.

قیمت حبه عناب شاینا

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما