سایت فروش انواع عناب در ایران

 

سایت های مختلفی برای فروش انواع عناب پیوندی در ایران وجود دارند. از این رو مشغول به عرضه انواع عناب ایرانی به بازار عرضه می‌باشند. قیمت خرید عناب از سایت فروش عناب، بسته به این که آن شرکت چقدر توانایی تامین عناب بدون واسطه را دارد، متفاوت می‌باشد. قیمت روز عناب خشک در سال ۱۴۰۰ را می توان از طریق وب سایت تخصصی فروش عناب به نشانی anabeston.ir با کیفیت عالی جویا شد. برای خرید عمده و جزئی عناب نیز، چه به صورت تازه و چه به صورت خشک شده، می توان از این روش اقدام نمود.

سایت فروش عناب

انواع عناب ایرانی

عناب یکی از محصولات کشاورزی در استان خراسان جنوبی می‌باشد. تقریبا در تمام مناطق ایران عناب کشت می‌شود. با توجه به اینکه بیش از ۹۸ درصد عناب کشور در این استان تولید می‌شود، عناب را با نام بیرجند می‌شناسند.

عناب شیرین از گروه میوه ها می‌باشد و اندازه‌ای، در حد یک زیتون دارد. همچنین یک هسته خرمایی شکل هم در وسط آن وجود دارد.

در ایران و بخصوص در باغات بیرجند و قاینات انواع عناب کاشت می‌شود. عناب را بر اساس ظاهر و اندازه آن دسته بندی می‌کنند. به طوری که عناب های ریز را عناب دارویی و دمنوشی می‌نامند و عناب های درشت تر را عناب آجیلی می‌گویند.

سایت فروش عناب

سایت فروش عناب

فضای اینترنت فرصتی را مهیا کرده است تا از این طریق بتوان کسب و کاری را راه اندازی کرد. تقریبا هیچ محصولی وجود ندارد که در اینترنت و فضای مجازی سایتی برای فروش آن وجود نداشته باشد.

عناب نیز از این قضیه جدا نیست و سایت های زیادی وجود دارند که عناب بیرجند را به صورت آنلاین به فروش می‌رسانند. سایت فروش عناب این امکان را فراهم کرده تا به راحتی و از هر کجای ایران و جهان بتوان خرید خود را انجام داد.

سایت فروش عناب

خرید اینترنتی عناب

در سال های گذشته به دلیل پیشرفت تکنولوژی شاهد رشد خرید و فروش اینترنتی عناب بوده ایم. عناب در فضای اینترنت به دو صورت تازه و خشک به فروش می‌رسد. عناب تازه به دلیل ماندگاری کم آن فقط در فصل برداشت عناب به فروش می‌رسد.

ولی عناب خشک این امکان را به ما می‌دهد تا در هر فصلی از سال بتوان آن را خرید و فروش کرد. خرید اینترنتی عناب تازه بیشتر در شهر هایی مثل تهران و مشهد انجام می‌شود و مشتریان خاص خود را دارد.

سایت فروش عناب

مزایا و معایب خرید اینترنتی

خرید آنلاین هر محصولی در فضای اینترنت مزایا و معایب خاص خود را دارد. از جمله مزایای خرید اینترنتی دسترسی راحت و سریع به تامیین کننده می‌باشد. علاوه بر این می‌توان به تامین کنندگان متعددی دست پیدا کرد. از این رو بسته به شرایط و خدماتی که دارند خرید خود را انجام داد.

در خرید اینترنتی واسطه ها از بین می روند و می‌توان به تامین کننده هر محصولی بدون واسطه دست پیدا کرد. با وجود مزایای متعدد نباید از معایب خرید اینترنتی نیز قافل شد. در خرید اینترنتی به راحتی نمی‌توان اعتماد کرد. همچنین کلاه برداری هایی هم در این فضا وجود دارد که برای برطرف کردن این مشکل باید از شرکت های با برند معروف خرید خود را انجام داد.

همچنین از دیگر معایب خرید آنلاین می‌توان به این نکته اشاره کرد که در این نوع خرید احتمال اینکه محصول مورد نظر ما از درجه کیفی پایینی برخوردار باشد، وجود دارد. چرا که ما اصل محصول را نمی‌بینیم و فقط به چندتا عکس بسنده می‌شود.

سایت فروش عناب

قیمت انواع عناب ایرانی

عناب ها با توجه به ریز و درشتی و کیفیتی که دارند قیمت گذاری می‌شوند. به طوری که هر چقدر که عناب درشت تر باشد قیمتش نیز بیشتر است.

قیمت هر کیلو عناب بیرجند در سال گذشته در حدود ۳۵۰۰۰ تومان به بالا بود.
قیمت عناب تازه نیز از ۱۵۰۰۰ تا ۲۰۰۰۰ تومان متغییر بود. لازم به ذکر است که قیمت عناب در شهرهای مختلف، متفاوت است که یکی از دلایل وجود واسطه ها در این بین می‌باشد.

لذا ما در مجموعه آرمیس به شما پیشنهاد می کنیم تا با خرید اینترنتی از سایت فروش عناب ، از قیمت عناب در شهر های خراسان جنوبی بهرمند شوید و واسطه ها را با این کار خود حذف کنید.

در ادامه به طور حدودی به برخی از قیمت های عناب اشاره می‌کنیم.
لازم به ذکر است به علت تغییرات زیاد در قیمت این محصول نمی‌توان قیمت دقیق را در سایت فروش عناب آورد. لذا برای اطلاع از قیمت دقیق انواع عناب و دریافت ویدئو مربوط به هر کدام با ما در تماس باشید.

[toggle title=”قیمت انواع عناب ” state=”open”]

  • عناب ریز دارویی: ۸ تا ۱۰ هزار تومان
  • ریز روشن (صاف و بدون چروک): ۱۴ تا ۱۶ هزار تومان
  • ریز جگری: ۱۵ تا ۱۷ هزار تومان
  • عناب وسط روشن: ۲۰ تا ۲۲ هزار تومان
  • بار وسط جگری: ۲۱ تا ۲۳ هزار تومان
  • عناب مخلوط (جگری و روشن): ۲۴ تا ۲۶ هزار تومان
  • درشت معمولی روشن: ۳۲ تا ۳۴ هزار تومان
  • درشت جگری معمولی: ۳۴ تا ۳۶ هزار تومان
  • درشت درجه ۱ نوع روشن: هر کیلو حدود ۵۰ تا ۵۵ هزار تومان
  • درشت درجه یک نوع جگری: کیلویی ۵۵ تا ۶۰ هزار تومان
  • بار صادراتی: هر کیلو حدود ۶۰ تا ۶۵ هزار تومان

[/toggle]

 

سایت فروش عناب

منظور از عناب جگری و روشن چیست؟

در قسمت قبل قیمت انواع عناب جگری و روشن به طور حدودی بیان شد. حال شاید برایتان سوال پیش بیاید که عناب جگری و عناب روشن چه نوع عنابی هست و چه تفاوت هایی دارند؟

عناب بر اساس نوع درخت، شرایط آب و هوایی منطقه کشت عناب، نوع آب (شیرین یا شور) و… به دو نوع عناب جگری و عناب روشن تقسیم می‌شود.

  • عناب جگری هسته ریزتری نسبت به نوع روشن دارد ( عناب روشن هسته درشت و عناب جگری هسته ریز است)
  • علاوه بر این نوع جگری شیرین تر از نوع دیگر است ( عناب روشن متمایل به ترش است)
  • عناب جگری مغز سفید و توپر است در حالی که نوع روشن تو پر نیست
  • از نظر ظاهری عناب روشن بهتر است (چروک نوع جگری بیشتر از نوع روشن است)

تولیدکنندگان عناب در ایران

برای خرید هر محصولی خوب است که بتوانیم به تولید کننده آن دست پیدا کنیم. چرا که می‌توانیم از قیمت پایین تری در خرید آن محصول بهرمند شویم.

محصولات کشاورزی از آن دسته از محصولات هستند که واسطه ها نقش مهمی در تایین قیمت تمام شده آن دارند.

تولییدکنندگان اصلی عناب در ایران کشاورزان بومی خراسان جنوبی هستند که با زحمات فراوان عناب درجه یکی را وارد بازار می‌کنند.
خرید اینترنتی این امکان را می‌دهد تا بتوان به تولیدکنندگان اصلی هر محصولی دست یافت.

 

سایت فروش عناب

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما