فروش عناب ریز و دارویی ارزان در بیرجند

فروش عناب ریز و دارویی ارزان در بیرجند و قاینات و همچنین دیگر شهر های خراسان جنوبی انجام می شود. در این مقاله به صورت اختصاصی به قیمت خرید و فروش عناب ریز و دارویی می پردازیم. لذا با ما همراه باشید.فروش عناب ریز و دارویی

عناب ریز و دارویی

در خبرهای متعددی از انواع عناب صحبت کردیم. یکی از نمونه های مهم عناب که میزان تقاضای زیادی در بازار دارد عناب ریز و دارویی می باشد.

عناب های ریز که دارای قیمت های پایین تری نسبت به سایر عناب ها می باشد را می توان در هر باغ عنابی پیدا کرد.

عناب های دارویی معمولا سطح چروکیده شده ای دارند و در اندازه یک لوبیا می باشند. بیشترین میزان تقاضا این نوع عناب در شهرهای اصفهان و تهران می باشد.

مصارف عناب های ریز

همانطور که از اسم این نوع عناب ها مشخص می باشد عمده مصرف آن ها در مصارف دارویی می باشد.

همچنین در دمنوش عناب نیز از این نوع عناب ها استفاده می شود.
عناب های ریز معمولا جهت پودر کردن استفاده می شوند. و از پودر آن برای مصارف دارویی و همچنین تهیه حبه عناب استفاده می شود.

عناب های ریز که دمنوشی هم نام دارد در صادرات از اهمیت بالایی برخوردار است به طوری که در کشور هایی نظیر هند و چین طرفداران زیادی دارد و مردمان این کشور ها به خوبی به خواص بی نظیر عناب پی برده اند.فروش عناب ریز و دارویی

فروش عناب ریز و دارویی

عناب های ریز و دارویی از فروش بالایی برخوردار هستند. عمده مشتریان این نوع عناب شرکت های صادراتی می باشند.

فروش عناب ریز و دارویی در خراسان جنوبی یک امر کاملا طبیعی می باشد. کشاورزان هر ساله حجم زیادی از این نوع عناب را روانه بازار می کنند.

عمدتا درختانی که از آب کافی بهره نمی برند عنابهایشان از این نوع می باشند. چرا که آب تاثیر بسیار زیادی در اندازه عناب دارد. و تجربه ثابت کرده که عناب های درشت معمولا از آب بیشتری برای آبیاری آن ها استفاده شده است.فروش عناب ریز و دارویی

خرید عناب ریز و دارویی از بیرجند

عناب های ریز معمولا برای مصارف آجیلی خرید و فروش نمی شوند و اکثرا برای مصارف دارویی و پودر کردن خریداری می شوند.

برای خرید عناب ریز و دارویی از بیرجند بهتر است در اواخر شهریور برای خرید آن اقدام کرد چرا که در این فصل از سال به راحتی می توان هر میزان از عناب ار خریداری کرد. خرید این نوع عناب ها معمولا به صورت عمده انجام می شود و کمتر فروش خانگی دارد.

کشت و صنعت آرمیس توانایی تامین هر میزان از عناب ریز و دارویی را با قیمت ارزان دارد.فروش عناب ریز و دارویی

قیمت عناب ریز و دارویی در بیرجند

عناب های ریز و دارویی معمولا از قیمت بسیار پایین تری از دیگر عناب ها برخوردار می باشند. قیمت هر کیلو عناب خشک ریز و دارویی در بیرجند در حدود 5000 تومان تا 7000 تومان می باشد.

البته لازم به ذکر است که این قیمت ها برای فروش عمده عناب ریز و دارویی می باشد. و فروش عناب ریز و دارویی به صورت جزئی قیمت متفاوتی دارد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما