قیمت عناب تازه | خرید آن از بیرجند

قیمت  عناب درشت در بازار نسبت به این که خشک باشد یا تازه متفاوت است. عناب تازه ارزانتر از عناب خشک می باشد. قیمت هر کیلو عناب تازه با توجه به مرغوبیت آن متفاوت است. اگر نمی دانید عناب تازه از کجا بخرید جای نگرانی نیست چرا که شما می توانید به راحتی و با خرید اینترنتی عناب تازه از قیمت عناب تازه بیرجند استفاده کنید.
جهت اطلاع از قیمت روز عناب تازه می توان به مراکز فروش عناب در شهر های مختلف مراجعه کرد.

عناب(Jujube)

یکی از میوه های قابل توجه که دارای خواص بی شماری می باشد، عناب است. بهترین عناب با کیفیت در استان خراسان جنوبی که قطب این محصول محسوب می شود، کشت و برداشت می گردد. این میوه به گونه ای سوغات اصلی خراسان به شمار می رود و بیشتر بازار خرید و فروش آن شهر مشهد است؛ چون که در این شهر رفت و آمد زائران و مسافران بیشتر می باشد.

عناب به دو صورت تازه و خشک خرید فروش می شود که ماندگاری پایین عناب تازه باعث می شود نتوان برای همیشه آن را از بازار خریداری کرد. عناب در حالت تازه صاف و براق است که وزن بیشتری هم نسبت به عناب خشک شده دارد.

قیمت عناب بیرجند تازه در بازار گوناگون می باشد. می توانید برای خرید آن از بیرجند هم اقدام کنید و مرغوب ترین نوع این محصول را به دست آورید.

عناب تازه در چه فصلی است؟

همانطور که گفته شد عناب تازه را نمی توان در تمام ایام سال خریداری کرد چرا که ماندگاری پایینی دارد و سریع خراب می شود. از این رو کشاورزان از قدیم الایام برای افزایش ماندگاری آن اقدام به خشک کردن عناب می کردند.

برای بسیاری از علاقه مندان به عناب تازه بسیار مهم است که بتوانند در فصل برداشت آن این میوه منحصر به فرد را خریداری کنند. فصل برداشت عناب تازه از باغات خراسان جنوبی و شهر بیرجند دو ماه پایانی تابستان یعنی مرداد ماه و شهریور ماه می باشد.

لازم به ذکر است چنانچه غیر از این زمان در بازار عنابی به اسم عناب تازه فروخته شد از خرید آن خود داری کنید؛ چرا که این همان عناب خشک است که به آن آب زده می شود و درواقع شما به جای بخشی از وزن عناب آب خریداری می کنید.
عناب تازه در چه فصلی است؟

خرید عناب تازه ایرانی

خرید عناب تازه ایرانی به دو روش کلی و جزئی امکان پذیر می باشد.

برای آن شمار از کسانی که در کار خرید عمده هستند، بهترین راه این است که به مرکز تولید آن مراجعه نمایند و از باغ داران محصول را خریداری کنند. تهیه به این شکل باعث می شود تا هزینه های شان پایین آمده و در فروش سود بیشتری نمایند.

اما خریداران جزئی به راحتی قادر خواهند بود تا به فروشگاه های خشکبار فروشی مراجعه کنند و عناب تازه ایرانی را تهیه نمایند.

خرید عناب تازه از راه های مختلفی انجام می شود که یکی از آنان خرید اینترنتی عناب است. در فصل برداشت عناب می توان با سرچ در اینترنت مدیران فروش شرکت های مختلف را پیدا کرد و عناب تازه را از آنان خریداری نمود.خرید عناب تازه ایرانی

قیمت عناب تازه در تهران

قیمت عناب تازه در تهران را می توان با مراجعه به مراکز فروش آن جویا شد. تهران به دلیل جمعیت بالای آن بیشترین مصرف عناب تازه را در بین سایر شهر های ایران دارد.

فروش عناب تازه در تهران برای بسیاری از افراد باعث ایجاد شغل شده است و آنان با خرید عناب تازه به صورت عمده از بیرجند به صورت کیلویی آن را در تهران به فروش می رسانند. قیمت هر کیلو عناب تازه در تهران بسیار بیشتر از بیرجند می باشد.
در سال ۹۹ قیمت عناب تازه در تهران در حدود ۲۰ تا ۲۵ هزار تومان خرید و فروش می شد.

قیمت عناب تازه در تهران

بهترین کیفیت عناب

بهترین کیفیت عناب باید دارای این سری از مشخصات باشد:

  1. تازه باشد.
  2. درشت باشد.
  3. سالم باشد و کرم خوردگی نداشته باشد.
  4. به رنگ عنابی تیره باشد.(جگری)
  5. بوی کهنگی ندهد.
  6. مرطوب نباشد.

این گونه عناب شمالی را می توانید از فروشگاه هایی که سابقه ای در این عرصه دارند خریداری کنید. در این فروشگاه ها قیمت عناب تازه بیرجند و قیمت عناب خشک درجه یک را برایتان اعلام می دارند.

همچنین شما قادر خواهید بود که به فروشگاه های اینترنتی معتبر هم مراجعه کنید و از آن جا با کیفیت ترین نوع عناب را تهیه نمایید.بهترین کیفیت عناب

قیمت روز عناب تازه در بیرجند

قیمت روز عناب تازه در بیرجند را می شود از راه های مختلفی به دست آورد. در گام نخست این که به بازار خرید و فروش خشکبار فروشی مراجعه کنید. در این بازارها فروشگاه های متعددی وجود دارند که قیمت عناب ۹۸ و همچنین قیمت روز عناب در بازار را برایتان اعلام می کنند.

به این نکته باید اشاره کرد که قیمت ها در بازار متفاوت می باشد. برای نمونه کسانی که در بخش شرقی کشور زندگی می کنند، می توانند با نرخ پایین ترین عناب را خریداری کنند؛ نسبت به شهروندان در شمال یا جنوب کشور.

در هر جایی که زندگی می نمایید، می توانید به سایت های خرید و فروش عناب هم مراجعه کنید. در این سایت به آسانی خواهید توانست تا بهترین عناب را با قیمت مناسب تهیه کرده و از آن استفاده کنید.

اما قیمت عناب در بازار این گونه اعلام شده است:

  • قیمت هر کیلو عناب خشک با کیفیت : ۳۰۰۰۰ تومان تا ۴۵۰۰۰ تومان
  • قیمت عناب بیرجند ۲۵۰ گرم: ۸۰۰۰ تومان تا ۱۶۰۰۰ تومان
  • قیمت عناب درشت یک کیلو گرم: ۳۵۰۰۰ تومان تا ۴۵۰۰۰ تومان
  • قیمت عناب تازه اعلاء یک کیلوگرم : در حدود ۸ تا ۱۲ هزار تومان

همانطور که مشاهده می شود قیمت عناب را نمی توان به صورت دقیق اعلام کرد چرا که بسته به کیفیت عناب قیمت آن متفاوت می باشد.
جهت جویا شدن از قیمت روز عناب با ما در ارتباط باشید.قیمت روز عناب تازه در بیرجند

فروش عناب با بهترین کیفیت

فروش عناب با بهترین کیفیت از سوی مراکزی صورت می گیرد که معتبر می باشند و به نوعی در کار عرضه مستقیم هستند.

در هر جایی که ساکن می باشید، می توانید به مراکز خرید و فروش خشکبار مراجعه کرده و از آن جا بهترین نوع عناب را با کیفیت بالا تهیه کنید. در این مراکز همچنین برخی از شرکت های گوناگون تولید کننده و بسته بندی کننده عناب هم نمایندگی های شان حضور فعالی دارند که می شود با خیال آسوده خرید خود را از آن ها انجام داد.

نمایندگی ها اغلب سعی می کنند تا بهترین نوع محصول را در اختیار مشتریان قرار دهند.

همچنین فروشگاه های مختلف دیگری هم در بازار وجود دارند که عناب با کیفیت را ارائه می دهند.

 

فروش عناب با بهترین کیفیت

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما