قیمت فروش عمده عناب خراسان جنوبی

قیمت فروش عمده عناب خراسان جنوبی از سوی بازاریان عمده فروش در این استان مشخص می شود به طوری که بعد از برداشت عناب این محصول به صورت مخلوط توسط بازاریان از کشاورزان خریداری شده و بعد از اینکه با توجه به نیاز خریدار سورت‌بندی شد با قیمت عمده به فروش میرسد.عناب خراسان جنوبی

خراسان جنوبی، قطب تولید عناب

استان خراسان جنوبی به عنوان شرقی ترین استان کشور شناخته می شود به طوری که اکثر مردم این استان مشغول به کشاورزی می باشند و شغل اصلی مردم به حساب می آید.

در استان خراسان جنوبی کشاورزان اکثراً سه محصول عناب زرشک و زعفران را کشت و کار می کنند و با توجه به سازگاری این محصولات با شرایط آب و هوایی خراسان جنوبی باعث شده است که محصولات به عمل آمده از کیفیت بسیار مطلوبی برخوردار باشند.

در بین این سه محصول عناب محصولی است که تقریباً در تمام شهرستان‌های این استان کشت می‌شود و شهرستان های بیرجند سربیشه و خوسف بیشترین تولید عناب در سال را دارا هستند و کیفیت عناب های برداشت شده در این شهرستان ها نیز به نسبت بالاتر از سایر عناب های برداشت شده در خراسان جنوبی می باشد.

تقریباً بیش از ۹۷ درصد عناب کل کشور در استان خراسان جنوبی برداشت می‌شود که همین موضوع باعث شده است این استان به قطب تولید عناب در کشور شناخته بشود و به مرکز این استان یعنی بیرجند شهر عناب میگویند.عناب خراسان جنوبی

قیمت هر کیلو عناب مرغوب در خراسان جنوبی

از آنجایی که قطب تولید عناب استان خراسان جنوبی است قیمت های اعلام شده برای عناب در سراسر کشور بر اساس قیمت هایی که در بازارهای عمده فروشی استان خراسان جنوبی اعلام می شود تعیین می گردد.

قیمت هر کیلو عناب در استان خراسان جنوبی نسبت به دیگر استان‌های کشور بسیار ارزان تر می‌باشد و همین موضوع باعث شده است که افرادی که قصد خرید عمده عناب را داشته باشند به صورت مستقیم از بیرجند و مهد تولید آن اقدام کنند که باعث می‌شود بسیاری از هزینه‌های آن ها کاهش یابد و عناب را با قیمت بسیار مناسب تری خریداری کنند.

قیمت هر کیلو عناب خشک مرغوب در استان خراسان جنوبی چیزی در حدود ۱۰ تا ۱۰۰ هزار تومان می باشد که همان طور که مشاهده می کنید تغییرات قیمتی عناب بسیار بالا است برای همین حتماً باید دیده شود تا بتوان قیمت دقیق برای آن اعلام کرد.عناب خراسان جنوبی

مرکز فروش عمده عناب در خراسان

در خراسان جنوبی شهرستان های بسیار زیادی وجود دارد که در هرکدام از این شهرستان ها مراکز و بازار هایی برای خرید و فروش عناب می باشد که کشاورزان و خریداران به این محل مراجعه کرده و عناب مورد نظر خودشان را تهیه و یا به فروش می‌رسانند.

اصلی‌ترین بازار خرید و فروش عمده عناب در استان خراسان جنوبی بازار عمده فروشی بیرجند می باشد که به دلیل اینکه در مرکز استان قرار دارد و اکثر کشاورزان عناب خود را برای فروش به این بازار آورده و اکثر خریداران نیز برای خرید عناب به این بازار مراجعه می‌کنند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما