قیمت عناب خشک بیرجند | تولید عناب خشک درجه یک در این شهر

قیمت عناب خشک درجه یک بیرجند به دلیل تولید فراوان آن در این شهر نسبت به سایر شهر های کشور ارزان تر می باشد. تولید عناب خشک درجه یک در بیرجند باعث شده است نام بیرجند در ایران در کنار عناب شناخته شده باشد. فروش عناب بیرجند در کنار زرشک و زعفران منبع درآمدی برای بسیاری از خانواده های خراسانی شده است. در ادامه مقاله به صورت اختصاصی به عناب خراسان جنوبی خواهیم پرداخت.قیمت عناب خشک بیرجند

عناب خشک بیرجند ( Birjand Dried jujube )

مردمان از گذشته های دور برای نگهداری بیشتر میوه ها اقدام به خشک کردن آن ها می کردند. عناب نیز یکی از این میوه ها می باشد که با خشک کردن آن ماندگاری عناب افزایش می یابد. ( تا یک سال در بیرون از یخچال)
عناب خشک به دو صورت دارویی و آجیلی مصرف می شود که هر کدام با توجه به نیازهای بازار دارای قیمت های متفاوتی هستند.

بیرجند با مرکزیت استان خراسان جنوبی بزرگترین تولیدکننده عناب خشک در ایران می باشد. عناب خشک بیرجند مرغوب ترین عناب ایران می باشد که در مراکز فروش متعددی عرضه می شود.قیمت عناب خشک بیرجند

تولید عناب خشک درجه یک در بیرجند

تولید عناب خشک درجه یک در بیرجند قدمتی بسیار طولانی دارد به طوری که هزاران سال قبل عناب در این شهر کشت می شده است.

در حال حاضر سالانه بیش از 6000 تن عناب از باغات گسترده خراسان جنوبی برداشت می شود و هر ساله در حال افزایش است.

با توجه به سازگاری آب و هوای خراسان جنوبی با کشت محصولی مانند عناب، کشاورزان بیش از پیش رو به کشت این محصول منحصر به فرد آورده اند و در تلاش تولید عناب درجه یکی در این باغات هستند.
در بیرجند می توان انواع عناب را مشاهده کرد و با توجه به نیاز های خود آن را خریداری کرد.قیمت عناب خشک بیرجند

قیمت عناب در بیرجند | تفاوت آن با کلانشهر ها

حال که فهمیدیم بیرجند قطب تولید عناب کشور است، سوال پیش می آید که قیمت عناب خشک بیرجند در این شهر چقدر است؟ و تفاوت آن با قیمت عناب در کلانشهر ها ایران چقدر است؟

امروزه با گسترده شدن اینترنت در کل کشور می توان در عرض چند دقیقه از قیمت عناب خشک بیرجند در شهر های مختلف مطلع شد. تقریبا در همه جای کشور قیمت عناب یکسان است و تفاوت جزئی آن به دلیل هزینه های حمل و نقل و وجود واسطه ها است.

قیمت هر کیلو عناب خشک درجه ک در بیرجند از 7.5 تا 50 هزار تومان متغیر است. این در حالی است که همین عناب در شهر های بزرگ کشور از جمله تهران و اصفهان عددهایی بیش از این مقدار می باشد. برای اطلاع از قیمت روز عناب در این شهر ها با ما در تماس باشید.قیمت عناب خشک بیرجند

فروش عناب خشک درجه یک بیرجند زیر قیمت بازار

فروش عناب خشک درجه یک بیرجند زیر قیمت بازار از طریق وب سایت های فروش عناب و یا شرکت های عرضه کننده عناب در بازار انجام می شود. چرا که این مراکز به صورت مستقیم با کشاورزان در ارتباط هستند و از این رو می توانند با قیمت بسیار مناسبی عناب را به فروش برسانند.

فروش عناب خشک درجه یک در بیرجند اکثرا توسط مغازه ها زیادی زیر قیمت بازار انجام می شود که می توان انواع عناب دارویی و آجیلی را از این محل ها خریداری کرد.قیمت عناب خشک بیرجند

راهنمای استفاده از عناب خشک بیرجند

عناب خشک بیرجند مصارف بسیار زیادی دارد و با توجه به خواص آن علاقه مندان زیادی را به خود جذب کرده است. علاوه بر اینکه عناب به صورت یک میوه خشک مصرف می شود با استفاده از ان می توان انواع خوراکی ها، شربت، ترشی، حبه عناب و… را تولید کرد و از خواص عناب در مصرف این فراورده ها استفاده برد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما